Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #111422:
heheh ? ? ? viac poznamok za casovym udajom ako odchodov ? ? ?
Reply on: Misox #111424:

1) vela, pozri katalog
2) ano
zdravim 2 otazky:
1) kolko je momentalne autobusov,elektriciek a trolejbusov v dopravnom podniku vsetky okrem sluzobnych a nakolajovacich vozov
2) naco sluzi panel v elektricke 7121 na lavo za sedadlom sofera? je to vycvikovy panel?
Bratislavské noviny :: Termín predĺženia linky do Hainburgu nie je známy
http://www.bratislavskenoviny.sk/95547/doprava/termin-predlzenia-linky-do-hainburgu-nie-je-znamy

"myslím si, že istý konzervatívny prístup k linkovaniu a trasovaniu liniek by mal byť zachovaný" - Lenze Branko by mal pochopit rozdiel medzi MHD (na ktoru dostava dotacie a nevadi ked je stratova) a komercnou dopravou (pri ktorej stratovost vadi, kedze potom sa na nu doplaca z prostriedkov na MHD).
Návrh nového cestovného poriadku linky 901:
http://www.edisk.sk/stahni/83040/901.pdf_72.52KB.html

Samozrejme, nerealny 😃
Reply on: Peon #111420:
Aha, no ja ratam stale s tym ze by to robil DPB a tvoj prispevok som zle precital.. Ospravedlnujem sa, moja chyba.
Reply on: 810zssk #111419:
Na toto si si sám odpovedal v príspevku #111417 ?
Reply on: Peon #111418:
Ake vypomahanie Postbusu?
Inak, robim jeden scifi navrh, o chvilu uploadnem 😃 😃 😃
Reply on: 810zssk #111417:
Tak to by už ľudia určite chceli, aby to stálo aj na Záporožskej, Kremnickej a Einsteinovej a aby to išlo radšej až na Hlavnú stanicu. ?

Myslím, že takéto vypomáhanie Postbusu DPB by bolo kuriózne, zároveň však málo pravdepodobné.
Reply on: Peon #111416:
Keby to stalo na ZST Petrzalka, Dvoroch, Auparku a pod Novym mostom urcite by to nikomu neuskodilo, MHD potrebuje posilnovat..
Reply on: eraser #111402:
Až tak dopodrobna som to neskúmal na tej ceste z Kopčian do Kittsee, ale kinderko a určite aj Ikarus 415 či iný kraťas by určite nemal problém tadiaľ prejsť.

A veď som v #111396 písal, že Rakúšanov v tomto začínam chápať, že si nechcú nechať po tej ceste jazdiť húfy áut. Ale autobus premávajúci párkrát denne by im snáď neprekážal...

Re #111405 eraser: Ale to by bol na území Petržalky dosť veľký súbeh s MHD, čo by hlavne z eknomického hľadiska nemuselo byť dobré. A keby to aj išlo až do centra mesta a bola by vylúčená doprava vrámci BA (podobne ako na 901-ke), tak ľuďom by sa to iste nepáčilo...
Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!

Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg

Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Reply on: Ike #111406:
Pracujeme s predpokladom ze bude BID, cize ziadne predrazenie.
Reply on: Ike #111404:
DP nechce zaviest ani linku BA - Rajka.
Ad DOD: Tento rok dosť slabé...
Reply on: jj32 #111410:
No neviem ja v Brne necestujem. Ale ak myslíš DPB tak boli, ale neviem či už neskončili.
nepocul nahodou niekto nieco o exekucnych prazdinanch v dpmb (moznost vyrovnat pokutu bez exekucnych poplatkov)? vraj nieco take bolo teraz v auguste.. vie niekto nieco o tom?
ta kriva trat je dobra ? taka reklamacia "krivej trate" - na ktoru ma urcite DPB pravo by bola zaujimava, vratane nahrady strat sposobenych z nepremavania elektriciek - teda tak desiatky nahradnych autobusov a nafta (kedze elektrina je asi zazmluvnena dopredu a asi aj lacnejsia)... keby v trnavskej stavebnej spolocnosti ci kto to staval neboli nejaky znami magistratu a DPB tak by sa mohlo ukazat ci sme pravny stat a ci to da stavebnik do stavu aky mal byt a nahradi vsetky vydavky na nahradne autobusy a naftu - co su naklady mozno aj v desiatkach milionov...
Reply on: Ike #111406:
Konec koncov to si najlepšie zváži SL samo, ktoré spoje by sa oplatilo končiť inde ako na AS. Výhoda AS je, že je najbližšie zo všetkých zastávok prímestských liniek k centru a ide oditaľ dosť spojov k centru historickému (50,70,78,202,205,206 a 208).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.