AKÉ PIKTOGRAMY SÚ V POZNÁMKACH NA ZASTÁVKOVÝCH CP?
Teraz tu mám zopár otázok pre všímavých jedincov. ?
1; Na ktorých linkách sa tie piktogramy používajú (kvôli zachádzaniu /odlišnej trase/ niektorých spojov)? Mne teraz z hlavy napadá len 63, 77, 79 a nejaké tie dojazdy do vozovne...
2; Odkedy sa používajú také tie šípky?
3; Používajú sa ešte také tie štvorčeky, trojuholníky či čo sa to vlastne ešte používa(lo)?
Totiž na 23-ke sa mi veľmi páči, že na zastávkových CP 23-ky v smere z Lamača je to po novom takto:
a) spoje s prestupom pri VW na iný spoj smer Mláka
c) taká vizuálne iná
Presne tak, kto chodí 23:10 h do Wolfsthalu a 23:30 h z Wolfsthalu (cez pracovné dni aj cez víkendy), keď v "normálnejších" časoch tým takmer nikto nechodí? Aj po 21 h a po 22 h chodí tá 901-ka určite prázdna...
A cez pracovné dni by som teoreticky pochopil tie odchody po 6 h, ale ten 05:10 h spod Nového Mosta a 05:30 h z Wolfsthalu tiež neviem pre koho by teoreticky mohli byť...
Pritom netreba zabúdať, že každú hodinu po celý deň môžu ľudia využiť aj Slovak Lines idúce z Viedne / do Viedne - avšak za o čosi vyššie cestovné...
A ak by tá 901-ka mala teoreticky slúžiť ako prípoj na vlak z Wolfsthalu, tak čakanie na vlak 26 minút (resp. v smere do Bratislavy čakanie na 901-ku 20 minút) sa za normálny prípoj určite nedá považovať...
Hajzli! 95 zo Safka, Bratislavcanom ktori to cele platia, zrusili a dali N95 so specialnym priplatkom za nadstandardnu sluzbu! A prazdny bus pre kamaratov 23:30 bez nocneho priplatku! Hajzli!
Ako pisal BWD, mali by sme ich ukamenovat na Olejkarskej ako nam pluju do oci! ?
Elektrickovu trat pri Mileticke robila -aspon co som videl - firma ELZA - mimochodom oddnes robili uz na trolejbusovej otocke na Riviere - videl som tam minimalne 4 vacsie auta s logom firmy
Naco ma 910 odchod 22:10 a 5:10? ved to je protekcna linka ako hrom... dnes som ju videl a nebol v nej nikto okrem sofera... ked sa chce zahradnik hrajkat, nech ide na motokary ?
Ja som sa tu uz v strede prazdnin pytal, ze ci uz mali v DPB odskusanu stavbu trate so zatravnenym zvrskom, kedze to budu robit prvy krat, aby to aj spravili dobre.. Takze vidim, ze som mal pravdu, ked som mal obavy o kvalitu buducej trate..
Zahradnícka - keď už silou mocou chceli na mieste vylievať betón, aby vzniklo niečo na spôsob VUIS, prečo tam najskôr pchali koľajnice a potom ich podlievali betónom ? Veď to mohli spraviť ako pri výrobe VUIS panelov a potom položiť koľajnice. Teraz je výsledok jazda po krivej trati kvôli slabému betónu pod koľajnicou...
N/A