Reply on: 810zssk #111084:
"...Ale pokial prevadzkuju 901 nevidim dovod aby neprevadzkovali Rajku."Typicky slovenské = nekonštruktívne myslenie. Kedy už začnete rozmýšľať, ako sa na civilizovaných ľudí patrí?
Linka do Wolfsthal,kde nie je žiadna občianska vybavenosť,
teda jasne slúži len niekoľkým 'vyvoleným', je jasným príkladom protekcionizmu, za ktorý by mal ísť niekto sedieť, ak by občania, ktorí platia dane a z ktorých peňazí sa linka financuje, mali civilnú guráž a ozvali sa. Ak bude realizovaná linka do Rajky, pôjde presne o taký istý prípad trestuhodného protekcionizmu.
Prečo sa radšej Dopravný podnik nedohodne s Gemeindeamt v Kittsee a nepredĺži tam linku 80!?
Asi preto, lebo taká linka by bola neporovnateľne lacnejšia (ide len o TRI kilometre), slúžila by neporovnateľne väčšiemu obecenstvu, keďže v Kittsee je niekoľko supermarketov a obchodov, bánk, lekár, lekáreň, pošta, nemocnica, takže je predpoklad, že takáto linka by bola (zase) neporovnateľne využiteľnejšia a teda aj využitejšia a zmysluplnejšia, ako dnes večne prázdna linka, premávajúca do Wolfsthal.
Pozrite sa na trasu predĺženia linky 80: http://tinyurl.com/pressburgerstrasse
Nie je to na zaplakanie?
hoppusmark01
Moj nazor k nultemu okruhu: ak je pravda, co tvrdi Narodna dialnicna spolocnost, ze 70 percent tranzitu zacina alebo konci v Bratislave, tak nulty okruh nie je tak akutny ako sa zda.
Skor by sa mali urychlene spravit dve veci:
1)postavit novy most vedla Pristavneho mostu pre vnutromestsku dopravu (a na tom moste hned vyclenit BUS-pruhy)
2)postavit ten kratsi tunel pod Jaskovym radom. Hned po dostavani tunela a zlepseni situacie na Prazskej a Sancovej ihned vyclenit BUS-pruhy v oboch smeroch.
Tieto dve riesenia nie su len "platanim dier", ale dlhodobym riesenim, momentalne lepsim ako nulty okruh.