Reply on: kecho #109136:
Prei tendri na kĺbaky bude časť z tých 240, tušim polovica?, na CNG. Ale aj dieslové majú EURO 5 a čochvíľa bude platné EURO 6, potom EURO 7,... a tam už je to skoro jedno, teda pre ŽP tam nie sú nejaoé zásadné rozdiely podľa mňa.. Teraz sa už iba jedná čo je lacnejšie a efektívnejšie palivo.
kecho
SOR Libchavy posilnil svoju pozíciu vo vozovom parku DPB víťazom tendra na kĺbové autobusy. Ich hodnota predstavuje okolo sto miliónov eur. DPB si objednal 240 kusov SOR NB 18 CITY s dieslovým pohonom. Tieto síce nie sú k životnému prostrediu vôbec šetrné, v praktických podmienkach nie sú odskúšané a klimatizáciu nikoho ani nenapadlo požadovať, ale budú dodané medzi decembrom 2008 a voľbami 2010.