Ja ano. Tu linku vyuzivaju prevazne stary ludia co maju problem s pohybom a taktiez casto navstivuju lekara. Preto nevidim problem im poskytnut priame spojenie do NEDALEKEJ polikliniky.
naozaj, vyzera to na kultivovanu reklamu, ako hovoris, nekazi cestujucim oci a posobi dobrym dojmom. No dalej ma zaujali tie veci na streche. Ze je to klima? ?
1) Xenóny neoslňujú.
2) Aj keby oslňovali, nepočul som ešte nikdy, že by oslňovali toho, čo sedí ZA nimi ? . Ja potrebujem vidieť,
Žabožrútsky produkt so svojím zlosovacím zariadením medzi sedadlami skutočne nie je pre mňa voľbou. Žaponec je aspoň kvalitný ale mne nevyhovuje. Asi som doživotne odsúdený na používanie nemeckých a VW Gruppe IGK.
"predlzenie S7 fakt moc zmysel najma pre rakusanov nema. im to nic neriesi"
Ved im to prioritne ani nic riesit nema. Ja som hovoril o spojeni Ba a Letiska Schwechat.. Cize najvacsiu vyhodu by to malo pre Bratislavcanov (ak by to spojenie bolo v porovnani s autobusom rovnako rychle), ako "nieco navyse" by bolo aj spojenie vsetkych dedin s BA (vyhoda pre obe strany, teda oba staty)...
Čo to bol dnes za blbý deň, že na L88 boli minimálne 3 krátke CNG Karosy a na 87 detto? Na druhej strane sa na 96 vypekajú prázdne klbáky. Aspoň keby 96 zriedili z 8/-/10//- na 10/-/12//-, tak by tie klbáky dávali rozum. V DPB sú nepoučiteľní ?
inak podchod na hodzku je tak "kvalitne" zrekonstruovany, ze dnes tam nie ze kvapkala, ale tiekla voda spoza kachliciek, hotova potopa.. to tam nedali ziadnu izolaciu?
vidim ze u nas sa stavia aj nadalej kvalitne..
1) U2 nie je ten najstastnejsi priklad .. vela ludi to povazuje U2 ako taku za velky omyl vystavby viedenskeho metra .. o zbytocnosti U2 sa presvedilo aj kopu radnych, ked ho na par mesiacov odstavili a len mierne zahustili 1 & 2 .. nikomu U2 nechybalo ..
to je skor politicke rozhodnutie ..
trat do petrzalky bola stavana preto, lebo videli tam ozaj potencial a kym reko marcheggskej strate by vela neporiesilo v tej dobe, tak skusili aspon jednokolajku do petrzalky.
cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom ..
predlzenie S7 fakt moc zmysel najma pre rakusanov nema. im to nic neriesi. co im riesi je marcheggska osa .. dokonca aj zdvojkolajenie do petrzalky im moc neriesi .. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi ..
Moze byt, ja na xenony moc nekukam, nerad zbytocne oslnujem protiiducich ? ale male kombi japonci ani tusim nerobia, momentalne ma okrem fabie napadaju len Frantici ?
Su.. Tak ale tu nejde len o spojenie dvoch bodov: Viedne a BA.. mozno niekto chce cestovat aj do tych dedin na trase S7..
Vybudovanim toho kusku trate BA ziska priame spojenie so vsetkymi tymi dedinami. Mozno sa to zda zbytocne, ale treba to brat tak, ze je treba spojit co najviac dedin a miest v celom tomto regione.. Pretoze nikdy nevies, kedy tam budes chciet alebo potrebovat cestovat..
Napr. ja som raz potreboval cestovat zo Schwechatu (z mesta Schwechat, nie z letiska) do BA.. Samozrejme som musel ist obchadzkou cez Vieden, co mi dokopy trvalo cca. 2 hodiny. Keby chodil S7 az do BA, bol by som doma za 40 minut..
A este priklad k naplnenosti S7: par ludi pojde z BA na letisko, par ludi z BA do Hainburgu (napr. na kupalisko), z kazdej tej dediny nejaki dochodci na vylet do BA, a tak sa to postupne nazbiera..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk