Reply on: zakaznik #108700:
1) Aj autobus je verejná doprava. Šotouši, ktorí razia teórie typu "vlak za každú cenu" a "ani kilometer z trate" škodia verejnej doprave ako celku viac, ako chladne uvažujúci ekonóm.
2) Áno, vrátane dotácie rozhodne zarábať. Ekonomické pravidlá platia vo všetkom na svete. A rozhodne efektívne vynakladať prostriedky.
3) Skutočne máš rovnítko medzi "zrušiť" a "vybudovať"? Zrušiť koncový úsek trate sa neoplatí, keďže autobus, ktorý by tam premával, by nebol vyťažený, mal by samé prestoje. Ale rozhodne by som ten úsek už nikdy neobnovoval.
3) Ak si niekto myslí, že 36 ľudí stačí na dobudovanie trate, nie je len tak nejaký šotouš, je ultrašotouš.
zakaznik
- 25 ľudí na letisko, 5 rakúšanov, 5 turistov alebo ľudí na kúpalisko, 1 slovenský zlodej, ktorých sa v prihraničí tak boja. To podľa mňa stačí na DOBUDOVANIE trate. Vo Wolfsthali nastupuje možno priemerne 5 ľudí, nechceš im poradiť, aby zrušili úsek Wolfsthal - Hainburg a nahradili to busom Hainburg - Kitsee? Chceš na doprave vo verejnom záujme zarábať?
☺