No este si neodpustim - maslo na hlave maju aj vodici - ti su tak zvyknuti, alebo seru na to, ze aj keby vsetky boli zrovna rychloprejazdne, tak oni budu jazdit cez ne tak ako doteraz.
Napr. nedavno urobene vedenie pri tescu, resp. na konecnej rajska - cely velky usek az po cintorinsku je spraveny nanovo, a je celkom (na nase pomery) slusne spraveny, dokonca tam ani skoro nie je pocut palice, ked sa ide cez vyhybky, ale vodici- hmm, malo ktory to prejde tak ako moze - to som si vsimol - chodievam tade, da sa povedat pravidelne.
Napr. nedavno urobene vedenie pri tescu, resp. na konecnej rajska - cely velky usek az po cintorinsku je spraveny nanovo, a je celkom (na nase pomery) slusne spraveny, dokonca tam ani skoro nie je pocut palice, ked sa ide cez vyhybky, ale vodici- hmm, malo ktory to prejde tak ako moze - to som si vsimol - chodievam tade, da sa povedat pravidelne.
Andrej (Anndy008)
Ono pri tom stave, ze ked je napr. jedna trolej dlhsia na jednej strane pred/za vyhybkou, tak namiesto toho, aby sa to ufiklo, je to na 99% spravene tak, ze sa proste ta dlhsia trolej vyhne - do jemneho obluku (vznikne vypuklina defacto, ked zoberieme, ze trolej je priamka, tak tam vznikne oblucik). Takze tou vyhybkou by sa mohlo dat chodit trebars aj 1000 kmh-1, ale vyletelo by to nie na vyhybke, ale na tom obluku z lenivosti, ci coho...
Proste skoda pomysliet. A to nehovorim, ako su obluky robene - proste malo z nich je robenych jemne a tak, aby trolejbus nemusel zbytocne brzdit... :(((