Reply on: ivanbuto #106846:
Si sa zblaznil ? vsak 133ka je zachrana ked vypadnu rano elektricky,co nebyva zriedka.Okrem toho odchody po 7 hodine pod NM chodia hodne napraskane az pod New Bridge ( uz na Matejkovej je problem dakedy nastupit ).Nebolo by zle keby ju este predlzili po AS MN Ked uz hovoris o ruseni , tak zrusit 180 ,901 okamzite !!! ani v 38 velky vyznam nevidim - identicka trasa s 37 - tych par dochodcov co odvezie .A vytvorit linku do Rajky ,ktora by denne odviezla stopro viac ludi ako vsetky tieto tri trapne linky .
Spolocna zastavka nebude nikdy s elektrickami - vsak sme predsa na SK - tu nic nejde , ale problem vidim aj v tom ,ze rano by ta spolocna zastavka pre busy,tbusy,eliny nezvladla asi 45 odchodov za hodinu .
O preferencii nebudem hovorit radsej nic - Skoda reci a hlavne penazi .
Otazka do fora :
V akom studiu je elektricka do Petrzalky ?
Valec
Re #106810 AAA: Nie len v metre. Vo Viedni je aj v povrchovej doprave viacero konečných, kde by si si proste mal vystúpiť. Ale nikdy som nemal potrebu skúšať, či ma vodič vyhodí ak tam zostanem sedieť.
Re #106826 Vladimír: Ja by som k tomu mal ešte jednu výhradu. Sú konečné, kde končí také množstvo liniek, že aj keď by tam mali stáť len vozidlá čakajúce počas vyrovnávacích časov, tak by sa ti nepomestili do zastávky. A potom čo, budú ľudia môcť nastupovať už v obratisku?