Reply on: ivanbuto #106846:
Si sa zblaznil ? vsak 133ka je zachrana ked vypadnu rano elektricky,co nebyva zriedka.Okrem toho odchody po 7 hodine pod NM chodia hodne napraskane az pod New Bridge ( uz na Matejkovej je problem dakedy nastupit ).Nebolo by zle keby ju este predlzili po AS MN Ked uz hovoris o ruseni , tak zrusit 180 ,901 okamzite !!! ani v 38 velky vyznam nevidim - identicka trasa s 37 - tych par dochodcov co odvezie .A vytvorit linku do Rajky ,ktora by denne odviezla stopro viac ludi ako vsetky tieto tri trapne linky .
Spolocna zastavka nebude nikdy s elektrickami - vsak sme predsa na SK - tu nic nejde , ale problem vidim aj v tom ,ze rano by ta spolocna zastavka pre busy,tbusy,eliny nezvladla asi 45 odchodov za hodinu .
O preferencii nebudem hovorit radsej nic - Skoda reci a hlavne penazi .
Otazka do fora :
V akom studiu je elektricka do Petrzalky ?
bwd
A ja som si naivne vždy myslel, že verejná doprava je aj v Bratislave pre cestujúcich, ktorí sú tí najkompetentnejší posúdiť, či im vyhovuje alebo nie. Vidím, že som sa mýlil. Verejná doprava sa riadi požiadavkami vodičov, len aby boli oni s ňou spokojní. Cestujúci je len piate, nežiaduce a otravné koleso u voza a najlepšie by bolo, keby bol z dopravy úplne vylúčený. Už mi je všetko jasné...