Aj keby nie.. pokial by tam dosiel niekto kto by preferoval MHD tak by sa hned povedalo ze tu poziciu nevie robit - pretoze o tom by ti pakovia, ktorych si toto mesto zvolilo by o tom boli presvedceny.
no hej.. to je problém celého Slovenska.. na najdôležitejšie posty sa dohadzujú kamaráti a tak to potom aj vyzerá.. potom tam sú ľudia, ktorí tomu vôbec nerozumejú.. pričom by tam mali byť ľudia, ktorých daná oblasť baví, a je aj ich koníčkom.. hovorí sa tomu "the right man on the right place/position"..
ja este nechapem preco mesto zbytocne plati za elektricku energiu pre pravazdku tychto zbytocnych zariadeni...
priklad je napriklad CSS Prokopa Velkeho-Brnianska. Nonstop tam blika zlte svetlo. Molecova, vyjazd z CS. Je tam betonova zabrana ale svieti tam cervena... naco?
ako písal ivanbuto v jeho článku: keby vytvorili na magistráte pozíciu riaditeľa dopravy v meste alebo niečo také, s právom veta, a s kompetenciami rozhodovať atď.. a bol by tam človek, ktorý má naozaj záujem a znalosti na zlepšení dopravy v meste, tak aj keby mu platili 100.000 Sk mesačne, mesto by dokázalo ušetriť stovky miliónov za zbytočné a predražené "riešenia" (CSS a podobne)..
Chce sa mi plakať. DPB žiadal zabezpečenie výjazdu z obratiska. Čo tam postavili? Mnohonásobne predraženú, zbytočnú, všetkých zdržujúcu svetelne riadenú "križovatku" so semaformi každých pár metrov. Bravo, súdruhovia. Možno budeme kvôli predĺženiu jazdnej doby pridávať po jednej súprave na 4-ky, 17-ky, a snáď aj 1-tky, 5-ky a 12-ky. Takže suma 11 miliónov nebude zďaleka konečná cena, ktorú daňoví poplatníci za túto "srandu" zaplatia. A zaplatí aj životné prostredie, pretože zasa ďalší húf cestujúcich presadne z električiek do áut. Ďakujeme, súdruhovia.
Defenestrovať! Naozaj už iné riešenie nevidím. Škoda, že nemám žiadnych známych vplyvných novinárov, nech sa tento bordel čo tu naši súdruhovia páchajú roznesie po médiách a oboznámia sa s tým širšie masy obyvateľstva...potom by ich to možno donútilo konať v prospech občana, alebo by to aspoň donútilo občanov defenestrovať ich...
A trocha subjektívnych pocitov: ako som kedysi najradšej jazdil práve 5-ky, tak ich teraz už asi nadobro prestanem jazdiť...a možno aj 9-tky... tfuj.
Zasa súhlasím, mne sa tiež najviac páčia nátery pozostávajúce z dvoch až troch farieb (pre tento účel sa čierna za farbu nepovažuje) a ktoré sú tvorené vodorovnými pásmi v súlade s dizajnovými líniami vozidla. A samozrejme, stĺpiky medzi oknami by, podľa mňa, mali byť bez výnimky a bez ohľadu na zvyšok náteru čierne, aby okná tvorili súvislý tmavý pás pozdĺž celého vozidla Optimálne by to pri lepených sklách malo vyzerať ako na Karosách 95x a 96x - súvislý pás skla, prerušovaný len tenkými (1cm) medzerami s tesniacou gumou, žiadne viditeľné čierne stĺpiky medzi sklami, len čierne pod sklom
Re #105926 hoppusmark01: my vieme že tam bolo samozre.j.m.e. .b.r.a.tislavské - prečítaj si v inkriminovanej vyhviezdičkovanej časti každý druhý znak (aj medzera je znak) Týmto znovu apelujem, on už vie na koho a prečo
tolke zavadzanie! by ma zaujimala ktora svetelna krizovatka postavena po v tomto desatroci zlepsila dopravu... fakt by ma to zaujimalo. Aspon jediny pripad!
ako to mozu tvrdit? svetelna signalizacia v sucasnom prevedeni je najvacsi retarder dopravy ako takej v bratislave a este su tie zariadenie platene z nasich penazi
tak na víkend ešte jeden vtipný: http://bratislava.sme.sk/c/3914684/V-Karlovej-Vsi-zlepsi-dopravu-nova-svetelna-signalizacia.html
vodiči električiek, úprimnú sústrasť ?
Od sobotného rána 7. júna (05.30 hodiny) bude spustená nová cestná svetelná signalizácia na križovatke ulíc Kuklovská Karloveská v bratislavskej časti Karlova Ves. "Svetelná signalizácia zabezpečí minimálne časové straty električiek s bezkolíznym riadením všetkých električiek, ako aj bezpečný pohyb vozidiel a chodcov," Mária Račková z magistrátu Bratislavy.
"napr. náter celočervený"
podľa mňa je pekný nátere minimálne z dvoch farieb, a najlepšie keď sú to pásy (viď napr. BB Karosy, MANy z Viedne, Ik435, trolejbusy s "bratislavským" náterom)..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
Podľa mňa tu máme veľa pekných náterov, z ktorých by sa určite dal vybrať jeden pre každú trakciu ako unifik-náter..