Reply on: Majo #104039:
No ale na Gagarinovej už moc nepomôžeš trolejbusom. Bus-pruh (ak tam ešte nejaký je) nepomôže,lebo neprežije, tak jedine električková trať vybudovaná v násype by to riešila. Odpadlo by tak státie spojov v zápchach a trochu by to skultúrnilo tú asfaltovú bariéru na ulici Mlynské nivy, kde by bolo veľmi zaujímavé sledovať koľko by vydržalo priecestie ten nápor prechádzajúcich áut na križovatke Košická-MN-Svätoplukova. Ale to musia kvalifikovaní ľudia stanoviť kadiaľ viesť trať v prípade potreby či po trase L201+202 alebo cez Slovnaft. Domové role ako som povedal by boli v trase plánovanej trolejbusovej linky. Takže by linky 201,202 a 208 mohli ísť ešte späť z centra po križovatku s Tomášikovou a odtiaľ by točili na juh do depa. Takisto by to zo Slovnaftu mali kúsok vozy z liniek 74,77 a prípadne dojazdové spoje 70 a 87 z mesta. Spomínam si, že ľudia odtiaľ nadávali na chýbajúcu linku 76 k ŽST Nové Mesto tak po zavedení trolejbusu do danej oblasti by mali tento problém vyriešený.
ivanbuto
Aj pri budúcom predĺžení 204/212 západným smerom, resp. pri zavedení nových liniek, ostávajú 203, 207, 201, 33... podľa mňa dosť na to, aby vozovňa Hroboňova mala význam aj naďalej. Závisí to však naozaj od celkového riešenia problému. Nejako mám pocit, že tie súčasné úvahy o rušení vyplývajú z úplne iných pohnútok ako sú záujmy o MHD a jej rozvoj...
A hoppusmark má pravdu, na tom pozemku, ak by sa mal aj predať, by kľudne mohlo byť niečo iné ako ďalšie obytné domy, ktorých je v celom okolí už habadej. Čo sa však týka plavárne, je otázne, či by nejaký súkromný investor do toho išiel.... aj keď mohlo by to byť podľa mňa ja rentabilné a propagovené ako celkový rekreačný areál (pláváreň/kúpeľ + Horský park).
Ešte je otázne aj to, čo sa nachádza pod tým pozemkom.