Reply on: hoppusmark01 #103370:
nehovoriac o tom, že stavaním mimoúrovňových ciest sa vytvárajú veľké bariéry pre chodcov, a teda im sťažujú pohyb po meste.. A tým sa znižuje kvalita života v meste.. Vzdialenosť, ktorú bolo možné prejsť cez prechod aj s čakaním na semafore za minútu, môže trvať podchodom oveľa dlhšie..
hoppusmark01
Práve si vymenoval stavby, ktoré pomôžu len a len IAD.. A potom nastupuje známa rovnica: väčšia kapacita ciest=ďalší nárast IAD.. a stále dookola.. takže aj mimoúrovňová Bajkalská by sa skôr či neskôr opäť zaplnila autami, a zas by ju trebalo rozširovať..
"Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné?"
Presne takto sa to má riešiť. Keď ide električka, má všetko ostatné stáť.. A keď bude električka rýchla, ľudia nebudú presadať do áut, a nebudú sa vôbec musieť rozširovať cesty.. Čo je na tom nepochopiteľné?
Takže viem si to veľmi dobre predstaviť..