Reply on: enumaelish #103338:
Tuto ironiu si zrejme hlavy pomazane dobre uvedomuju, preto tym viac ocenujem, ze svoju zbytocnu pychu dokazali zahodit aspon v pripade bystrickych 900-viek.Hehe... vlastne vy po prvykrat budete mat v prevadzke Karosu 900, ze? 941 je otrasna trasuca sa vec, ale 961 je na prekvapenie velmi prijemna, pricom sa navonok lisi len v detailoch.
Ad hladanie... to si nepochopil? Oni nehladaju DOBRE vozidlo. Oni hladaju NAJLEPSIE VOZIDLO PRE BRATISLAVU. A take hladanie niekolko rokov trva, ze ano, takze zatialco ine mesta vzali, co bolo, a dnes maju celkom slusny vozovy park, DPB pomaly prichadza na to, ze nielen vo vztahoch plati: Ked si budes dlho vyberat, zostanes na ocot.
Samo1
Každá nová svetelne riadená križovatka sa buduje na dynamické riadenie a ak sú tam elektičky, tak aj s ich preferenciou. Ale pokiaľ viem, tak tú preferenciu nevie žiadny projektant na Slovensku poriadne naprojektovať, takže sa stáva, že električky občas stoja na svetlá. Lenže viete si predstaviť, čo by bolo, keby električky absolútne nestáli, ale stálo by všetko ostatné? Iná vec je, čo s tým môžu robiť úradníci na MG ODP? Viete si predstaviť, že by tí úradníci kontrolovali statický výpočet mosta Apollo, či to projektanti dobre naprojektovali a most nespadne? Čo sa týka signalizácie, tak také niečo robia a za odmenu im všetci nadávajú, najmä tí, čo tomu najmenej rozumejú. Takže čo má ODP spraviť? Pred každý autobus policajné auto s majákom? Zobuďte sa a chodte sa pozrieť do reality ulíc, tam žiadne drobnosti od ODP nepomôžu. Radšej sa spýtajte kde je severná tangenta, mimoúrovňová Bajkalská, nultý okruh, R7. A hlavne prečo sa všade šetrí na doprave, viď prepojenie diaľníc s cestami 1. triedy - úrovňové ľavé odbočky so signalizáciou, to nie je ani v Albánsku, ani na Lazoch pod Makytou, iba v BA. Kým si štát neuvedomí, že BA je výkladná skriňa Slovenska so všetkým čo k tomu patrí, tak stále bude zadným dvorčekom, ako som kdesi čítal.