Reply on: Marcelllooo #100254:
A u koho mám plakať pre bus pruhy? Ty tu obhajuješ trolejbus ako budú pre neho vytvorené bus pruhy a podobne a teraz keď od teba žiadam rukolapný dôkaz nejakého udržiavania a vzniku bus pruhov tak sa tváriš akoby sa to teba netýkalo, že ty si nič také nepovedal a ani nikdy nepočul. Tak potom sa prest odvolávať na rýchlosť trolejbusu, ktorá bude istená bus-pruhmi keď ich nemôžeš garantovať, alebo lepšie povedané od nikoho nemáš zaručené, že tie bus-pruhy budú hoc ty sám ich môžeš akokoľvek presadzovať a chcieť čo je záslužné ale ak sa ti na to vykašľú asi ťažko ich pôjdeš sám maľovať za čo by si mal ešte aj prúser...
Marcelllooo
Ciastkove opatrenia existuju, ba dokonca aj celkove systemove existuju a vsade v normalnom svete sa aj realizuju. To len akymsi carudivnym sposobom v BA je vzdy vsetko inak. Dovody: Parcialne zaujmy a od nich odvodene politicke rozhodnutia a nasledne riesenia.
Zaujimave, ze ked je ta preferencia na radialach zrealizovana, ze nefunguje. Povedz mi teda nejake podrobnosti o tej preferencii. Ake je jej technicke riesenie? Previazanost dopytu elektricky na semafory, casova naslednost krizovatiek atd. Pokial ja viem, nic take tam nie je.
A taktiez si taktne obisiel malicky technicky problem: CMO.
Nehovoriac o tom, ze trat sa prebuduje, uropbia sa vacsie obluky... Kto ichprebuduje kedy?
A znovu ta vecna otazka penazi: Kde su na to peniaze? V rozpocte na tento rok ani v predpokladoch na roky 2009 - 2013 som tieto polozky nezbadal.
To kam pojde elektricka projektuje (aj) Dopravoprojekt na objednavku mesta. Takze je to viac nez relevantny zdroj info.