Reply on: Marcelllooo #100236:
je rozdiel mat viziu, napad, navrh a je rozdiel mat riesenie, nepodlozene a prskat jed na kazdeho,kto je proti. Ked budem mat cas, ochotne vypracujem aj schemu. Ty mas radoby riesenie, si radoby odbornik, no kecas tu sprostosti,degradujes diskusiu a sam si nepredlozil Konkretne riesenie/viziu (schema so zastavkami,trasovanie troleybusov). Jedine co robis je ze hyperbolicky a nepravdivo znevazujes elinu. Mimochodom, nie som ekonom,ale ako moze byt trolejbus+vlak lacnejsi ako elina, nechapem.Apropo elina a safko, intony ti uz vysvetlil. Ale co si nam este neobjasnil,aj keby sa na safku prestupovalo, z tvojho nadvlaku sa nebude?
Ak chces byt odvsadial vsade, kup si auto

). Trať končí na Šafárikovom nám. preto, lebo sa tam pripája na existujúcu sieť električkových tratí.
stevo
- ked sa nieco stane na starej radiale, dalo by sa nieco odklonit prave tadialto
- kazdy kto nejde do centra a okolia by isiel tadialto, pretoze by sa bud priamo, alebo presupom pri Hl.st. vyhol centru a setril minuty.
Idealne by bolo navrtat do Karpatov elektrickovy tunel a zokruhovat Dubravka-Raca, kde by sa dalo pokracovat elinou cez Vajnory na letisko. Ale to uz som asi velky vizionar ?