podla mna by bola elektrickova trat Dubravka-Patronka-Hl.stanica k prospechu, pretoze
- ked sa nieco stane na starej radiale, dalo by sa nieco odklonit prave tadialto
- kazdy kto nejde do centra a okolia by isiel tadialto, pretoze by sa bud priamo, alebo presupom pri Hl.st. vyhol centru a setril minuty.
Idealne by bolo navrtat do Karpatov elektrickovy tunel a zokruhovat Dubravka-Raca, kde by sa dalo pokracovat elinou cez Vajnory na letisko. Ale to uz som asi velky vizionar ?
- ked sa nieco stane na starej radiale, dalo by sa nieco odklonit prave tadialto
- kazdy kto nejde do centra a okolia by isiel tadialto, pretoze by sa bud priamo, alebo presupom pri Hl.st. vyhol centru a setril minuty.
Idealne by bolo navrtat do Karpatov elektrickovy tunel a zokruhovat Dubravka-Raca, kde by sa dalo pokracovat elinou cez Vajnory na letisko. Ale to uz som asi velky vizionar ?
Kami
"viest vlaky z Petrzalky do Trnavy, ci dalej, to je hadam zly vtip..."
Upresnim to. Viest "lahke mestske" vlaky do Trnavy a dalej je hlupost. Viest tazke regionalne vlaky stredom Petrzalky je tiez hlupost.
Ale viest vlaky z TT cez Filiaku, ZST Petrzalka hlupost nie je a aj sa to bude realizovat. Ci uz v ramci IDS, alebo aj dialkovej dopravy.