Včera využijúc posilovú linku 7 zo žst. Vinohrady som mal možnosť si overiť, ako sa minula svojmu účelu, pre ktorý bola znovuzavedená. Bol som svedkom, ako po príchode vlaku (zrejme Os 4608) od Štúrova električka odišla práve v momente, keď cestujúci z vlaku prichádzali k zastávke MHD ? Mohol som im už len zamávať ako spokojný cestujúci takmer prázdnej električky zo zadného okna. Je to zaujímavé, ako si niektorí vodiči dokážu vysvetliť pojem odchodu vzhľadom na skutočný príchod vlaku ? Druhý prípad mojej "spokojnosti" - neprípoj medzi lokálnym spojom 24(príchod 11.16) na trase VW a VW Jána Jonáša k linke 21(odchod 11.15) na Mlynské Nivy.
Osobne som skor zastancom predaja listkov u vodica v regione, ale inak v zasade suhlas. Problem je ze ludia co v ramci BA idu na JCL by za tretie pasmo nezaplatili nic.
Na začiatok by bohate stačilo ukončiť BA pásmo vo Vajnoroch, zaviesť PCL pre Chorvátsky Grob (cca 15€) a častejšie kontroly revízorov. K tomu netreba ani pokladne do vozidiel, ani zdržovanie nástupom cez predné dvere.
630 by mala imho prejst na rovnaky rezim ako 801 az do spustenia BID. S dvoma urovnami regiolistkov - jedna platna celu trasu zo ZP do Grobu a druha ekvivalent buduceho usekoveho CL platna z Ciernej vody do Grobu (k PCL). S tym ze prvy by platil hodinu v pasmach 2, 620, 630 (cize aj na MHD). Zaroven by tam mal listky predavat aj vodic a malo by sa STRIKTNE vyzadovat nastupovanie prvymi dverami.
Na 801 nie je problém, keďže lístky predáva len vodič a ten vie, koľko ľudí mu môže zostať vo vozidle po opustení Čunova. Na 901 je zas nástup len prednými dverami a to si vodič ustráži. Ale na 630 sa predávajú lístky aj v automatoch, nástup v smere do Grobu je všetkými dverami, pri ceste späť sa nástup prednými dverami sa dodržiaval možno prvý mesiac... a potom tá platobná disciplína aj tak vyzerá. Hlavne že pri jej zavádzaní bolo na pretrase aj vytvorenie tarify (aj s PCL) pre 3. pásmo... Tak ale asi je to strašne náročné, keď sa to za tie 3 roky nestihlo. ?
Ale som rád, že vďaka zlúčeniu 1. a 2. pásma už revízori nemôžu buzerovať slušných ľudí na linkách 61, 63 a 96 v smere od Avion Shopping Park, keďže tá sa nachádzala v 2. pásme, ale neďaleká nasledujúca smer mesto bola v 1. pásme. ☺
v 53 a hlavne v 65 chodia relatívne často, viem to aj od pár ľudí. Ale napríklad takou 56,52,54,630,55,58,51 a mnoho ďalších, kde chodia hlavne autobusy kratšie ako 12m, tak tam ich stretnúť je už problém
Niekde som dávnejšie čítal, že to kam revízori pôjdu im určuje ich šéfka na začiatku ich služby. Tak dožvie či ona im vyberá stále tie isté trasy ALEBO či oni konajú svojvoľne...
Áno, aj ja poznám také linky - prípadne určité úseky niektorých liniek, kde revízori nechodia. Keď je pán Belfi taký skúsený krízový manažér a potrebuje šetriť, mal by si "posvietiť" aj na toto... ?
Ale tak Marianka sa rozrastá a ponuka spojov Slovak Lines (SL) je tam dosť slabá. Zrejme by bolo lepšie, keby Bratislavský samosprávny kraj prispel na väčší počet spojov SL...
Môžeš skúsiť ty (alebo niekto iný) anonymne napísať na korupcia@bratislava.sk ohľadne 630-ky. ?
A čo čakáš? Revizori chodia tam kde sa dajú najviac zbuzerovať turisti a pod. Poznám niektoré linky kde by som si v živote neoznačil lístok, lebo šanca, že tam bude revizor je ako vyhrať loto a viem že ľudia tam ani moc neckvakajú - nemajú dôvod. Inak niektori revizori zleniveli, iba som vyťahoval električenku a ani ju neoveril a ani sa poriadne nepozrel, akú kartu som vyťhoval, proste videl že si vyberám kartu a odišiel ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.