Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobry den, chcem sa podelit s jednym napadom ktory asi nie je realisticky ale je zaujimavy: Co keby sa postavila elektrickova trat z hlavnej stanice po Prazskej, Brnianskej na Patronku. Odtal by mohla ist do Lamaca a na Bory. Dalej by sa rozdvojila a isla by do Zahorskej a do Devinskej. Zaciatok (Hl. stanica - Patronka) by sluzil na vyprazdnenie autobusov 83 a 84 ktore byvaju rano strasne plne a na Prazskej stoja v zapchach. Zuzenie cesty by asi poskodilo ale mozno by to niektorych ludi presvedilo vysadnut z auta a nasadnut na elektricku. Trat by isla asi po strede cesty. Do stredu cesty by sa dalo dostat: Sokolska - spravil by sa nadchod, Hrobonova - Spravila by sa pripojka k nadchodu, Patronka - spravila by sa pripojka k podchodu, Dubova - prechod (uz tam aj je). Dalej by teda trat isla do Lamaca a na Bory, kde by sa mohla pripojit k planovanej elektricke z dubravky. Do Zahorskej by problem nemal byt, kedze tam mala aj ist pozemna rychlodraha. Taktiez si myslim ze by bolo slusne keby mala Bratislava viac ako jednu cestu do Devinskej, preto by isla elektricka aj tam. Chcem sa spytat co si myslite lebo urcite su tu na to vacsi odbornici ako ja.
Reply on: MatejBA #252892:
Ten sa už blíži od konca od roku 2023, kedy blabotal Vallo o lete 2024, a keď Hrčka povedal, že to skôr ako v roku 2025 nebude dokončené, tak sa všetci jehoVallovisti pustili do Hrčku na čele s PRimátoro ako si to dovoľuje spochybňovať ich úspešné predsedníctvo.
Dnešný fotoupdate petržalskej radiály. Čože to pán PRimátor hovoril v rozhovore tento týždeň? Že na stavbe už nie sú žiadne ťažké mechanizmy. A kolaudačná komisia mu bombarduje predčasný termín spustenia prevádzky, lebo tam sú vraj nejaké nedokončené veci. 😁
Reply on: linka83 #252890:
Je to v komentoch pod článkom o vianočnej prevádzke MHD (tuším je to 1111 a 7777).
Reply on: maximilianhrmo #252898:
1. My nie sme fanúšikovia ,,grcu''. Keď si ty myslíš, že MHD je grc, zmaž si konto na imhd. Pozri na ľudí, ktorí dobrovoľne idú MHD, miesto aby šli autom. Takí tu sú. Ty asi medzi nich nepatríš, tak sa nám do toho nestaraj. Ja ale medzi nich patrím a rovnako aj väčšina ľudí *s kontom* na imhd.
2. Vodiči majú aspoň u nás v KE odhlučnenú kabínku, čiže kým mu niekto neotvorí okienko a nepovie mu o tom, on o tom často nemá ako vedieť.
Reply on: maximilianhrmo #252898:
Áno, je to stránka fanúšikov MHD.

Vrátime sa k vodič mal zastaviť. A vedel vodič, že je problém? Lebo električka je veľká a pomerne hlučná a v kabínke koľkokrát nič nepočuť. V celej električke sú tlačidlá a je tam aj napísané, čo treba spraviť, keď treba núdzovo zastaviť. Teraz píšete, že to bolo za jazdy, takže vodič sa venoval logicky riadeniu električky.

Teraz budem sviňa, ale váš príbeh, že najprv nastúpili do električky, potom sa zradu do nej dobíjali, potom že vyblokovali. Čo si mám pod tým predstaviť? Že jej okamžite nespravili koridor? Alebo jej aktívne bránili prejsť? Nevieme.

Je smutné, že sa niečo také stalo. Ale za viac ako 20 rokov aktívneho užívania som nepríjemnú skúsenosť mal do 5x. Takže by som kvôli 1 udalosti hneď nekydal na celú organizáciu.
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

Reply on: maximilianhrmo #252893:
Vážený Cestujúci, podobne ako iní Vás upozorňujem, že tu plačete nad nesprávnym hrobom, keďže toto nie je stránka dopravného podniku a zrejme ani stránka iných účastníkov násilného incidentu, ktorý stal Vašej partnerke, za čo tu diskutujúcich navyše primitívne urážate. Týmto Vás vítam v tunajšom "paralelnom vesmíre debilov a suteréne", kde sa nadchýname nad "grcom".

Na druhej strane Vám však musím dať za pravdu, že pokiaľ sa stane niečo, ako opisujete, prítomní sa väčšinou zachovajú ako "hrdinovia" a z viac-menej aj pochopiteľných dôvodov nikto nezasiahne v prospech obete. A žiaľ, niekedy sa to naozaj týka aj zamestnancov dopravného podniku vrátane revízorov orientujúcich sa zásadne na zinkasovanie študentov a neznalých turistov, alebo záhadne hluchých a slepých vodičov snažiacich sa za každú cenu pokračovať v jazde bez ohľadu na krik/údery/núdzové znamenie/požiar atď. - čo potvrdzujú moje vlastné skúsenosti z podobných, ale aj podstatne horších situácií, keď išlo naozaj o život. Preto Vám odporúčam nespoliehať sa na to, že veci budú prebiehať ako v "normálnom meste", a vo vážnych prípadoch, keď je potrebné zastaviť alebo nepokračovať v jazde a vodič situáciu ignoruje, použiť v električke na to určené prostriedky a sám privolať políciu. Tá bude, na rozdiel od čitateľov Vašich zlostných príspevkov, udalosť (snáď) riešiť. Ďakujem za prípadné pochopenie.
Reply on: Mhr1 #252895:
A teraz sa zase diskusia objavila. Tak neviem, v čom bol problém.
Reply on: maximilianhrmo #252898:
Vážený pane čo rád ostatných označuje za debilov,

keby ste sa aspoň nachvíľu zamysleli pretým, ako už tradične obviníte vodiča, prospelo by to všetkým.
1. Ja som vodič. To znamená, že moja práca je viesť pridelené vozidlo v zmysle platných vnútorných/všeobecne záväzných právnych predpisov.
2. Ako vodič nie som príslušníkom PZ SR, obecnej polície ani iného orgánu verejnej moci, takisto nebudem ohrozovať svoj život len preto, lebo niekomu sa zdá, že by som mal zakročiť.
3. Ak sa takýto incident stane v Škodovke, ja o ničom nemusím ani vedieť. Kabína je skoro úplne odhlučnená od priestoru cestujúcich (ja nepočujem ani rozhovor ľudí čo sedia hneď za kabínou...). Takže nabudúce namiesto pohoršovania sa môžete upozorniť vodiča (škodovky majú dokonca komunikátory v priestore pre cestujúcich pre spojenie s vodičom).
4. Moja pozornosť primárne smeruje k premávke okolo a ako som už uviedol v bode 3, moje vnímanie toho, čo sa deje vo vozidle je obmedzené. V nových vozidlách sú kamery do interiéru aktívne iba počas stanicovania vozidla a vzhľadom na veľkosť obrazovky často viem len určiť že vo vozidle je pohyb. Nič viac. V starších vozoch kamery v interieri síce sú aktívne aj počas jazdy, ale jednak sledujú primárne dvere ale hlavne sa na ne počas jazdy nemám možnosť úplne pozerať.
5. Vo svetle vyššie uvedené len opätovne zdôrazním, že ja nechodím do práce aby som osobne chránil život cestujúcich v prípade napadnutia. Ja mám postupy ako sa mám v takom prípade zachovať, ale to musím o situácii vedieť/niekto sa musí unúvať ma na ňu upozorniť. A nie, neskúmam podrobne každý pohyb cestujúceho, neanalyzujem každý zvuk/rozhovor.
Reply on: maximilianhrmo #252898:
Však prečo si to nenahlásil vodičovi a nezavolal na miesto políciu a namiesto toho vyplakávaš na internete a nadávaš všetkým. Čo my s tým máme?
Reply on: maximilianhrmo #252898:
"vodič mal v prvom rade zastaviť"
nuz a ona vystupila za jazdy ?

"Pekný deň debili, čo sa nezastanete tehotnej ženy"
odporucam si skusit aspon predstavit ako to vyzera z pohladu vodica alebo na dni otvorenych dveri si na chvilu sadnut do kabiny !stojaceho! a neaktivneho vozidla a skusit sa zamysliet co vodic moze, co musi a pripadne sa este spytat niekoho z personalu ze co nesmie....
ale chapem, z pozicie "obete" sa obvykle najviac obvinuje "ten, co nic neurobil" (plati viac-menej vseobecne v tramatickych systemoch)
Reply on: bobitwo #252896:
Stránka fanúšikov mhd? Také čosi existuje, no to ma podržte. Písal som aj na dopravný podnik priamo, na fb stránku imhd. … áno, bol som tam. Neviete čítať? Pokúšal som sa partnerku dostať von z električky, keď nastúpili tí páni. Keďže je toto len fanúšikovská stránka, čo je pre mňa úplne iný paralelný vesmír, že niekto môže byť fanúšikom tohto grcu, tak na poslednú otázku: vodič mal v prvom rade zastaviť.
Pekný deň debili, čo sa nezastanete tehotnej ženy
Reply on: bobitwo #252896:
Ten tretí point je kľúčový. Vždy keď sa stane nejaký incident v MHD tak tu niekto naskakuje že ako si mohol ten hajzel vodič dovoliť nezakročiť… videli títo ľudia v živote vodiča/vodičku MHD??? Pokiaľ nemá postavu ako vojak tak čo presne okrem zavolanie polície by mal urobiť? Možno by mal(a) v solidarite s cestujúci vystúpiť z kabíny a nechať sa zmlátiť asociálmi tiež. 🙄
Reply on: maximilianhrmo #252893:
Toto nie je oficiálna stránka Dopravného podniku Bratislava, to je prvá vec. Druhá vec, podľa popisu ste tam boli evidentne tiež. Volali ste Políciu SR? Podali ste potom trestné oznámenie? Po tretie, čo si predstavujete, že vodič mal spraviť? Len pre zaujímavosť.
Neviete mi poradiť, prečo mi zmizla diskusia iná ako táto základná? Na košickej stránke stále je.
Reply on: maximilianhrmo #252893:
pri registracii noveho prispievajuceho by sa mu pred vytvorenim konta malo aspon 10x ukazat upozornenie, ze toto nie je stranka DPB, ale stranka fanusikov MHD/VHD, s moznostami "je mi jedno, co tu je napisane" (default, po kliknuti sa vsetko zrusi) a menej napadne "ano, rozumiem" (po jeho stlaceni proces registracie moze pokracovat).
Dobrý deň,
Zaregistroval som sa len preto, aby som napísal túto recenziu: kričali na (a takmer napadli) moju tehotnú (!) partnertku v mhd. Stalo sa to na električkovej linke č. 4. Nastúpili dvaja evidentne intoxikovaní mladíci, násilím sa dobíjali do električky a potom vyblokovali moju partnerku, aby so mnou vystúpila. Hanba vám hrdinovia a hanba vám “ctený” dopravný podnik! V normálnom meste s normálnou mhd by šofér okamžite konal a volala by sa aj polícia. Mám dosť. Pravidelne chodia na linke č. 4, ktorá ide smerom k ubytovniam, narkomani, bezdomovci a iná hlučná háveď!
A kde sú revízori?! Asi práve pokutujú nejakú staršiu pani, ktorá si zle cvakla lístok.
Ste absolútny suterén. A to sa idú zase zdražovať ceny lístkov. Ste na smiech.
S pozdravom
Cestujúci
Reply on: linka83 #252890:
Digitál. Od radiopol.sk
Ahojte, neviete na akych frekvenciach operuje dispecing?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.