Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #196810:
načo potom takéto vozy DPB požadoval? zasa ďalší dôkaz toho, akí amatéri o doprave rozhodujú
Reply on: 810zssk #196798:
Osobne veľmi pochybujem, že 30Tr s APU sú stavané na to, aby každé kolo zapínali pomocný motor a štverali sa s sním do obrovského stúpania z Búdkovej na Drotársku.
S tými vozidlami ešte bude problém, kam ich dať, aj vzhľadom na ich obmedzenú kapacitu. ?
Myslím, že je reálnejšie, že po výstavbe TT Tesco Lamač - Avion (ak bude), keď už bude nutnosť reformovať aj linkové vedenie trolejbusov a trať na Pražskej bude obsluhovaná linkou s hustejším intervalom, sa obnoví opäť A-41 a zruší nesystémová T-64.
Keď alebo ak sa raz Drotárska zatrolejuje, potom samozrejeme tam patrí trolejbus, či už ako prejazd z 203 alebo inak.
Isteže dopyt po MHD na Drotárksej vzhľadom na výstavbu viacerých bytových domov nie je o nič menší ako na úseku Búdkovej, kde jazdí 207.
Reply on: Mike #196804:
Tak akoze mohli by to zlucit s 203 (Koliba - Drotarska - Jelacicova) 😃 alebo spravit tu blbu spojku a zaviest 203 Koliba - Drotarska - hlavna stanica.
Reply on: Mike #196791:
Po dodávke nových vozidiel sa predbežne počíta s navrátením intervalu 203+207 a predpokladám aj 206 cez pracovné dni. (203+207 ale asi bude 12 celodenne vrátane rannej špičky).
Reply on: Quakeman #196803:
Ale o akom technickom zazemi hovorime? O dennej udrzbe ci tazkej udrzbe? Lebo ustredne dielne su uz dnes na Trnavke a aj tak mame nejake tie vozy v Kraksnanoch 😉
Reply on: Quakeman #196803:
tak z toho som jeleň - čo potom bude na Hroboňke, keď všetky staré vozy majú skončiť na Trnávke, ako píše TeBeCe a nové vozy tam pôjdu tiež(ako píšeš Ty a počul som aj ja)? ? kúpime ešte zo päťdesiat ďalších vozov? ?
Reply on: trolejbus6207 #196800:
Ked si spocitame vydavky do oprav na 25 Tr, tak kazdy normalny ich rozobere, preda suciastky do Brna a inam, skla pre Citelisy (BA) autobusy ponechat, sedadla ponechat pre 15 Trky nakolko su to tie iste. Nezarobi na tom DPB miliony sice, ale aspon nieco + usetri. A nebolo by odveci sa poohliadnut nad zaobstaranim 6 ks 2motorovych klbovych trolejbusov - Skodovka, Solaris i Hess ich vyrabaju
Reply on: 810zssk #196798:
Aj keď na to nie sú stavané a obrat na Búdkovej nie je pre 12m voz za súčasných pomerov vhodný, tak tam má ísť 64...
Reply on: 810zssk #196785:
Pravdaže všetky pôjdu na Trnávku keď tam budú mať servisné zázemie.
Reply on: VLK #196789:
Chapem teraz spravne, ze cely projekt skolabuje na tom, ze tam taky jeden Ballo ktory ma komplexy z toho ze jeho nakupne centrum bude lepsie a rychlejsie dostupne verejnou dopravou?

P.S.: Keby sa trat zo Stefanikovej napojila pod zemou, aspon by nebolo treba riesit ziadne preferencie, ziadne semafory, atd. to by bolo prave najlepsie...
Reply on: MatejBA #196799:
ak by to urobili tak, ako píšeš, bolo by to riešenie z blata do kaluže, však ani jedna 31Tr nepríde s APU a museli by sa na DD ťahať Tatrou ako 15Tr-ky...
Reply on: TeBeCe #196794:
podľa tohoto rozpisu predpokladám, že sa vyradia všetky 15Tr-ky radu 07 a 08 a zostanú všetky zgenerálkované 15TrM, zo sólo zostanú všetky novostavby 14TrM a ešte zo desať starých vozov v najlepšom stave, takže nové vozy pôjdu hlavne na Hroboňku a nové zadelenie nebude potrebné, otázka zostáva, ako sa vedenie postaví ku 25Tr, však náhradné diely na ne musia stáť nenormálne prachy(možno to skončí tak, že sa nechajú odstavené pokiaľ sa neskončí odpisovanie a potom pôjdu do šrotu), nechám sa prekvapiť
No ja som zas zvedavy, ako to bude s kapacitou 31Tr oproti 25Tr, kedze mi je jasne, ze ich budu nahradzat. Lebo ak daju SORky na L33, tak terajsie poobedne-podvecerne preplnene spoje budu este viac plne ?
Reply on: Mike #196791:
Osobne povazujem za hlupost aby niektore linky boli plne NP a na 208 boli len VP. Kazda linka by mala mat raz za 30-60 min garantovane NP spoj, okrem tych vyslovene doplnkovych.

Hlavne vsak dufam ze 30Tr zacnu jazdit na Drotarsku. Ci uz ako predlzena 203, alebo 64 (alebo oboje :))
Reply on: Andy #196796:
14Tr nahrad slovom solo 🙂
Reply on: TeBeCe #196794:
A kde je 1ks 21Tr? 😃
Reply on: VLK #196789:
Tak znova: Ja NEHOVORIM o Stefanikovej ako sucasti prestavby hlavnej stanice. Hovorim o tom ze stanica sa postavi ako je planovana a nasledne sa siet rozsiri o Stefanikovu. Stavat to cez Americke namestie je bohapuste vyhadzovanie penazi von oknom. To uz sa rovno nemusi stavat nic.
Reply on: Andy #196792:
Z planov modernizacie vozovne Trnavka:
Po dodavke 80 novych trolejbusov sa vsetky stare presunu na Trnavku. V roku 2015 je tak plan na Trnavke: 24 starych 15 Tr, 25 starych 14 Tr a 15 novych 30 Tr. Opcne trolejbusy pojdu na Trnavku v pomere 1:1 (nove za stare)
Reply on: Mike #196791:
Ono to nakoniec bude v realite aj tak podľa toho, ako sa kto vyspí. 🙂
Reply on: trolejbus6207 #196783:
Predpokladám, že vyraďovať budú najprv všetky staré 14Tr, pretože väčšina 15TrM je od nich novšia, a znie to logicky z tých prevádzkyschopných vyradiť najprv krátke, a až potom kĺbové.

A plán davať 31Tr postupne len na Trnávku to asi potvrdzuje, pretože Hroboňovej by kľudne mohli ešte nejaký čas zostať kĺbové linky so starými trolejbusmi, a Trnávka sa bude snažiť hneď nahradiť staré šroty za 31Tr a vypraviť ich na svoje poradia 208, 212 a potom povedzme 204.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.