Excelentne dementný príspevok písaný s dokonalou NEznalosťou veci.
Po prebdetej noci s chorým deckom nemám ale silu ani chuť na rozoberanie vety po vete, tak len v skratke:
RJ samozrejme MÁ náhradnú lokomotívu aj súpravu ale nemá krištáľovú guľu, ktorá by mu povedala "zajtra o 17:15 ti ľahne mašina vo Vrútkach, postav si zálohu tam". Zločinecká asi nikdy žiadnou skapacinou nič nezablokovala, že?
Odpoveď na svoju poslednú otázku najdeš v Sieťovom vyhlásení ŽSR - toto je ďalší mor špecializovaných diskusií - ľudia už nie sú ochotní používať ani Google, radšej vyvalia aj ten najjednoduchší dotaz do diskusie.
Samozrejme, súhlasím. Budem však reagovať len na tzv. poplatok za použitie železničnej dopravnej cesty, ktorý generoval stratu na tratiach v závislosti od dĺžky lokálnej trate a počtu vlakových kilometrov. Tento poplatok je nezmyselný a po zrušení tzv. "červenej nafty", z ktorej sa platila nižšia spotrebná daň pre poľnohospodársky sektor a železnice mal byť prehodnotený, resp. zrušený pre niektoré trate. Ministerstvo dopravy tento problém zrejme nemá záujem riešiť, asi nie je schopné nájsť iné relevantné kritériá než tie, ktoré sú na železniciach roky zaužívané. Žiaľ, strata, ktorú generoval tento poplatok za použitie železničnej dopravnej cesty viedol k postupnej redukcii osobných vlakov, čo malo za následok odliv cestujúcich a generovanie ďalšej straty. To viedlo k postupnému zastaveniu železničnej osobnej dopravy na viacerých tratiach.
Určite máš pravdu. Je to nespravodlivé aj voči obyvateľom iných regiónov. Ale nemyslím si, že moja petícia je sebecká, veď každý môže spustiť petíciu. Ak obyvatelia iných regiónov považujú Ficove rozhodnutie za nespravodlivé, môžu spísať petíciu a požadovať nápravu.
Ja som petíciu začal ako občan. Je to moja občianska aktivita. Prešiel som všetky mestá a obce, ktoré ležia na tratiach (165, 166, 167). Je ich asi 24. Stretol som sa s niektorými primátormi a starostami miest a obcí. Vysvetľoval som im svoje dôvody. Všetko to robím v rámci vlastného voľného času, ktorý by som mohol využiť aj inak. Platím si benzín a nabehal som už dosť kilometrov. No robím to z osobného presvedčenia, nečakám za to ani pochvalu, ani odmenu. Robím to pre tu žijúcich ľudí, pretože poznám ich problémy. Pracoval som 24 rokov v Bratislave a chodím po Slovensku. Vidím, aké markantné sú regionálne rozdiely. Každá vláda si dá do programového vyhlásenia, že bude tieto regionálne rozdiely znižovať, ale na konci vládneho obdobia sú tie rozdiely ešte väčšie. Ficove populistické rozhodnutie tieto rozdiely ešte viac prehĺbilo. A ak tu žijúci obyvatelia prídu kvôli bezplatnému cestovaniu vlakmi aj o tých pár diaľkových autobusov, verejná doprava sa pre nich stane ešte menej dostupná. Takže toto je to moje sebectvo.
ano mam. Kriminalita je vysledkom fungovania spolocnosti a tak spolocnost musi aj znasat naklady.
Smrt pacienta nesposobi to co si ty opisal.
Smrt pacienta na Slovensku dnes sposobuje v prvom rade hrozna zivotosprava slovenskeho obyvatelstva.
Smrt pacienta sposobi nezaujem zdravotnickeho personalu, ktori uz sa nemoze ani len vyhovarat na nizke platy.
Vybavenie nasich nemocnic nie je v stave, ze by kvoli tomu u nas pacienti umierali. Dnes su ako pristroje, tak aj lieky. Problem je, ze stat dovoluje kupovat zdravotnicky material bez financneho krytia.
Trest smrti je trest definitivny a neodvolatelny. Sanca, ze zabijes nevinneho, nech je akokolvek mala ci miziva stale je, je najsilnejsim a jednoznacnym argumentom proti trestu smrti.
Dalsim argumentom je, ze trest smrti nie je vychovnym trestom, ale odplatou, statom riadenou vrazdou a vystrahou pre ostatnych.
"A nespravodlivé voči obyvateľom v regiónoch, kde vlaky chodili a boli zrušené."
A voci obyvatelom regionov kde vlaky nikdy nechodili uz nie? ? A teraz kto je tu sebecky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.