Kupodivu, toto podcenili aj v Prahe. Na t-58 má byť 14 trolejbusov, kúpili 15. To sa, samozrejme, nedá zvládnuť nikdy. Na letiskovej t-59 je 17 poradí, kúpili 20. Ani tu sa to nepodarí každý deň vypraviť. Nerozumiem, kto toto manažuje.
Myslíš, že súkromný dopravca by si mohol dovoliť takú rezervu nákladných áut alebo autobusov?
To takovou rezervu by nikdo na světě neplatil. To jenom my jsme to platili dosud, a to platit nebudem.
Mať 100% nepojazdnú flotilu je extrémne nepravdepodobné, ale mať 3-4 vozy nabúrane alebo s poruchami je oveľa viac pravdepodobné.
Už teraz majú problém zabezpečiť výpravu na L71 a tie vozy tu strašia ani nie polrok, myslíš si že sa to zlepší keď budú staršie pri našich cestách a neúdržbe? Aj totálny amatér by pochopil že 3 vozová rezerva nestačí.
Ano, len to X ti moze vyletiet aj na 100% vid Temsa ebusy v Prahe. Ale moze to byt aj 0. Najst ideal je tazke, hlavne pri vozoch ktore su prototypmi ako nase dvojklbaky, ci prazske ebusy ci TNS18.
Ako že nie? Vozy sa objednávajú s predpokladom že X vozov budú odstavené kvôli nehodám, poruchám, a údržbe. To je celý princíp rezervy. Nedokážeš predpovedať koľko vozov bude odstavených, ale snáď v DPB majú nejakú štatistiku podľa ktorého sa dá objednávka nových vozov nastaviť. Pri súčasnej výprave ti stačí ak jeden voz je po nehode, druhý s poruchou a jeden vypravený ako náhrada za pokazený na trati a si v háji.
To ze ti iny sofer nabura megatrolejbus s tym dopredu nevies ratat lebo moze byt aj 0 aj 10 vozov. Aktualne statocne oskreta 6916 so stretkom s inym regio busom.
Toto sme mohli očakávať, keďže pre linku s 13 poradiami sa objednalo len 16 vozov. Len ma prekvapuje ako rýchlo to trvalo, ja som skôr myslel že to bude aspoň rok kým takéto problémy sa vyskytnú.