Takže by asi bolo vhodnejšie dokopať ich k tomu, aby niečo robili v rámci svojej dielenskej práce a nevymýšľať im všakovaké upratovanie, či nie? Naozaj nechceš túto slepú uličku opustiť bez straty desiatky?
Napisem naopak - ak by dielenski podavali vysoky pracovny vykon, tak by ten vozopark inak vyzeral, nez vyzera.
Ale bola by to narocna uloha, pouzit ich na cistenie vozov. Kedze teraz ani len necistia po sebe odtlacky svojich mastnych paprc.
Nie ze nieco, tam nic nesedi. Ale to vieme všetci dobre už dávno (vrátane mesta a DPB). Teraz ide o to, či sa aspoň niečo čiastočne uprace po týchto výmenách na vedúcich postoch, alebo ešte to bude trvať ďalšie 4 roky (prípadne násobky 4och..).
Dielenskí zadarmo? A nie za plat dielenského? A myslíš, že dielenskí nemajú čo robiť? Máš pocit, že autobusy DPB sú už v tak dokonalom stave, že dielenských ani netreba?
Ja si myslím, že si sa vybral zlou cestou a teraz ju nechceš opustiť.
Od toho tam ma byt ich nariadeny, ktory ich pracu kontroluje a jej nevykonavanie sankcionuje. Lebo ak mesto narieka ze nema peniaze, ale zaroven veselo plati ludi za nicnerobenie, tak nieco nesedi.
Presne tak! Upratovať má vodič, prípadne motorvodič - čo onehdá ako na to, názorne predviedol samotný generál zločineckej, monsiňór súdruh Kravec? Kde je vôla, tam je Kravec!!! Kde končí odbornosť, nastupuje kontrola čistoty...?
Upratovacka za zmluvnu cenu s firmou. A podla chumacov prachu na sedadlach to teraz poriadne nerobi nikto. Ja som to navrhol len ako jednu z moznosti, nie jedinu spravnu.
Druha vec je, ze su firmy, ktore po zlych skusenostiach s outsourcovanim upratovania sa vratili k upratovaniu s vlastnymi ludmi. Dielenski mozu drhnut sedadla, v case, ked maju vsetko ostatne urobene! ?
Si predstav, ze ked treba v tovarni z casu na cas urobit velke cistenie, tak ho v mnohych firmach robia ludia z danej vyroby. A zda sa im to normalne na to nevolat externu firmu, ktora im vydrhne pracovisko a vylesti pracovne topanky.
Ja som to samozrejme myslel ako zaplatenu cinnost. Nerozumiem preco do toho pleties strojnotraktorove stanice.
Nedostatok v DPB bude kedykolvek, ked zacne zamestnanost rast. Problem je na Oil stree,t nie na nedostatku ludi. Ak by v r. 2013 DPB znizil vykony na polovicu, tak v roku 2016 by bol taky isty problem s vodicmi.
Nechcem obhajovat nakup srotov. Aj tak ma teraz DPB autobusov asi dost.
Ale v porovnani 15 rocneho voza z Ostravy a 8 rocneho skokana z Dolnozemskej by som si nedovolil hned tvrdit, ze ten ostravsky je vacsi srot.
Slovo "vodic" je, pokial som si vedomy, odvodene od slovesa "viest", nie "upratovat". Debilne zvyky zo SADiek zaseknutych hlboko v devatdesiatych rokoch,kde sa od vodica ocakava ze bude vo svojom neplatenom volnom case upratovat, kupovat za vlastne cistiace prostriedky a prat potahy doma v pracke fakt nie su nieco co by sa v roku 2016 malo kopirovat.