Capacity je len zbytocne predrazene. Sak neni normalne aby elektromotor/tbus alias Skoda SOR 31tr stal menej ako spalovaci motor/bus Capacity. Moj typ za dany 2klbak VANHOOL bude nieco okolo ceny Capacity cca 550-600 000 EUR. Ak sa bavime o klasickom buse dvojklbovom.
Prva dama ma smolu - je jasne napisane, ze sa nastupuje s PRIJATYM listkom, nie ze listok mozno pride a mozno nebude revizia. Ak zacala revizia, zacali ju kontrolovat a nemala prijaty listok, tak ma prosto smolu. Sam som takto na to doplatil, ze mi prisiel listok mozno tak 15-20 sekund po tom, ako ma zacali kontrolovat, ale mas jasne napisane pravidla toho, ako pouzivat SMS listok.
Co sa tyka toho druheho pripadu, tazko sa vyjadrit, kedze som tam nebol a mohlo/nemuselo sa to stat tak, ako hovoris.
Ved to, keby sme mali. 201,202 zakruta pri seate, 201 odbocka na mileticovu, 202 cintorinska rajska. uz 18 metrove SORy maju problem. Ja by som vedel predstavit na linke 21. Aka je cena vs napr. Capacity?
Keby sme mali vhodnejsie cesty,krizovatky na to, tak kludne 201,202 ked uz tu basnime o nahrade tbus elektrickami na Gagarinke a dane vozidlo je o nieco dlhsie ako K2S
príbeh číslo 1 je máj 2016 a príbeh číslo 2 je 16.8.2016 ! ja som presne vo svojom príspevku opísal, čo sa nepáčilo. v prvom prípade absolútna neochota konfrontácie skutkového stavu ! keby sa mi stalo to isté a navyše s obyčajným lístkom, tak by som sa hádal s nimi. oni začali kontrolovať ihneď ako sa zavreli dvere a nie, keď uplynie čas na cviknutie lístkov resp. doručenie spätnej smsm-ky !!! keďže nastupovali s prvou slečnou, tak išli cielene, pretože bolo vidno čo robí s mobilom. v druhom prípade sa naozaj postavili do dverí tak, aby nemohla vystúpiť.
ešte raz píšem, že ich správanie je korektné až do chvíle, keď cítia príležitosť pokutovať...
Musím súhlasiť s ,,patrik444,, tento príbeh sa odohral pred týždňom. 202 RAJSKÁ – Nem. Sv. Michala, keďže spoj 202/* s odchodom o 14:48 nepristavil a stál na výstupišti so zapnutými výstražnými svetlami volal som na DD či bude hradená ,,porucha,, záložným vozidlom ktoré stojí kúsok vedľa na ul. 29 Augusta. Pracovník dispečingu mi oznámil že vo vozidle sa rieši za prítomnosti polície ,,čierny pasažier,, a každú chvíľu sa vozidlo pohne takže hradené nebude. Na základe tejto info som prešiel k vozidlu na výstupišti a videl som vo vozidle revízorov a v zadnej časti policajta pri ktorom sedel ,,pán,, v civile a ťukal si niečo v mobile. Keďže dvere na vozidle boli otvorené z chodníka som sa policajta opýtať či už majú problém vyriešený. Na moju otázku reagoval ,,pán,, v civile odpoveďou ,, Čo Vás to zaujíma netýka sa Vás to,, a povedal pokračujte ďalej, k tomu výrazným gestom – ,,padaj,, mi ukázal aby som ,,vypadol a neotravoval,, Keďže nemal žiadne označenie služobným preukazom-odznakom revízora som sa ho opýtal či je zamestnancom DPB on odpovedal že áno. Na čo som mu oponoval že sa ma to týka, lebo som ZÁKAZNÍK ktorému nebola poskytnutá služba (nevykonaný spoj) a dispečer mi povedal že je problém vyriešený a už sa to pohne . Žiaľ aj takéto je správanie ,,asi revízora,, Podnet šiel hneď po incidente na DPB.☠
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.