Lenže ak ide o číslo pre cestujúceho aby vedel podať sťažnosť, tak je irelevantné riešiť triedenie....jemu je jedno či číselený rad je pre toho dopravcu, alebo či v tomto čísle je taký rozmer vozidla a podobne. Môžeš rovno začať 1001- asi nejak 2000 predpokladám pre všetko v IDS B momentálne. A stále som sa nedozvedel, čo keď príde ďalší dopravca...
A ak je to len na to aby cestujúci vedel podať sťažnosť, fakt stačí aj ŠPZ.Trolejbusových a električkových dopravcov tu veľa nie je, a tam evč je zapísané aj v techničáku.....A zrazu nemusíš tlačiť stovky evidnenčných čísiel na vozidlá..... Ako doteraz podávali sťažnosti cestujúci pri prímestskej doprave?
Laminatron: Takých chýb je viacej, a človek by už čakal že po toľkých miliónoch chýb, identických veciach v zahraničí, si dakto dá tých 15minút práce a zamyslí sa nad tým.....
Ak koordinuješ dopravcov v IDS, kľudne sa dá za určitej dávky nadhľadu rieišiť komplexnejšie aj s údržbou či pri NU. Napríklad práve drobnými úpravami zmlúv vznikne kooperácia dopravcov aj na tejto úrovni, a pri rovnakých postupoch riešenia problémov keď v Dúbravke príde zle cestujúcemu v SL, dispečer z DPB to bude riešiť rovnako. Pokazí sa voz dakde? Porieši to pojazdná dieľňa najbližšieho dopravcu...atď...
Navyše, všetci dobre vieme že zastaví kačica 7131/7121 na zastávke, nápis autoškola na displeji pozorovateľný aj z vesmíru, a aj tak sa gaštani dobíjajú dnu.....
Takže cestujúci bude do sťažností písať, že vlak, vedený vozidlom evidenčného čísla 91 56 6 390 001-6 mu nezastavil na zastávke Orechová Potôň a navyše mal vagóny bez okienok?
Zdá sa, že umenie nachádzať problémy tam, kde nie sú a nevidiettie existujúce, je vlastné všetkým zamestnancom Náhodných dopravcov.
Myslíš, že by ako cestujúci potom nevedeli, ako správne podať sťažnosť na vozidlo zastávkovej služby, že nebralo cestujúcich?
Rozhodne, nech je dosť času na prípravu aj pre zúčastnených, nie ako železničné vyberká u Biskupovie Arpiho.
Mňa len zneistilo, že spomínal Nitru. Ale to bol asi len príklad.
Štandardy pre vlaky budú upravené po dohode s MDV SR v priebehu tohto roka, je to tam uvedené. Nové vozidlá však už predpokladám budú musieť vyhovieť podobným požiadavkám. Avšak ak by došlo k nezaradeniu klasických vozňov na S linkách, tak by S linky skolabovali, pretože poschoďáky v špičke robia akoby len doplnkovú Os vozbu, väčšina cestujúcich cestuje REX-ami a R-kami (celá relácia po Kúty, Trnavu a Galantu), a aj tie Os by potrebovali zdvojené poschodové súpravy, alebo klasické vozne, lebo sú neúmerne prepchaté (S60, S70). Týmto chcem povedať, že by bolo kontraproduktívne sa tešiť či tlačiť na zákaz klasických vozňov na S-kách, jednoducho sú nevyhnutné.
Podľa všetkého však dôjde k prečíslovaniu REX-ov a RR-iek na R z S. To už bolo naplánované ešte pred 8 rokmi, napokon ich zmenili na S.
Odpovede síce viem vyňuchať, ale problém je u nejednoznačne určených vecí resp vecí vyplývajúcich či sú chápané správne. Napríklad pri tých tlačidlách, celý dokument rozlišuje v mnohých bodoch staré a nové vozidlá, ale u tlačidiel nie. Znamená to podľa toho že napr nejaký Bdteer na osobáku byť nemôže....nehovoriac o starších vozoch ktoré jazdia tiež bežne (bavím sa teraz o zločineckej)..
810: Preto som sa pýtal či by nemalo zmysel pre služobné/technické a výcvikové a iné špeciálne vozidla priradiť číslovanie 0xxx. Mne osobne nepripadá logický krok aby dopravca mal vozidlá označené časť podla IDS systému, časť podľa seba, pričom to podľa seba zrazu môže byť v konflikte s ďalším dopravcom v IDS....
Je mi to jasné, skôr som narážal na to, že neexistujú medzinárodné alebo aspoň celoštátne pravidlá na prideľovanie týchto čísel, ale tieto pravidlá si určuje každý dopravca sám.
Už som ti písal, že sa nič prečíslovávať nebude a z pohľadu. Ale môžeš sa spýtať tvojich kamarátov na DPB, z pohľadu IDS BK je úplne jedno, či 3902 je 8 metrový elektrobus, 3903 letiskový Solaris a 3904 minibus z novej súťaže.
Este raz, evidencne (identifikacne) cisla nesluzia pre sotoucely. Ak ti kole oci ze vedla seba uvidis dva autobusy s rovnakym evidencnym cislom, tak je to tvoj vnutorny problem, nie nieco comu sa bude prisposobovat cislovanie vozidiel.
Dispecer CED bude riesit iba jeden voz s tym cislom (voz SL). Dispecer SL bude riesit iba jeden voz s tym cislom (voz SL). Dispecer DPB bude riesit iba jeden voz s tym cislom (DPB). Z toho vyplyva ze zamena vozidiel nemoze hrozit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.