Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviete niečo o požiari v Petržalke ? Na Fedinovej cítim dym akoby horelo 🙁
Reply on: Vladimír #234753:
Jazdí sa predsa v prázdninovom režime. V nedostatku busov a vodičov to určite nebude.
Reply on: Miro #234766:
Hej, tlusté prsty..... Na vodné dielo...
Reply on: N/A #234768:
Najskôr bude predĺžená električka do Janíkovho dvora. V ideálnom prípade sa to stihne do 2022-2023. Potom sa možno aj pohne električka po Pribinovej a Košickej. V ideálnom prípade 203X. A všetky ostatné predĺženia, príp. nové trate budú tak najskôr 204X, jedine že by celú projektovú dokumentáciu všetkých úrovní a aj samotnú výstavbu + výkup pozemkov zaplatil nejaký súrkomný investor, alebo za 99,9% sponzoringu súkormných investorov nejaký šialený starosta tipu Mr. Va.
Reply on: Urbanway 2423 #234769:
Plan bol dlhe parcialy na 205 letiskovu.
Reply on: N/A #234768:
Urcite mala. V nejakom z mnohych planov to bolo.
Reply on: N/A #234768:
Mala, ale určite nie v najbližších rokoch. Zistilo sa tuším, že by sa to neoplatilo.
#234767
Plánovali sa dlhé parciály, alebo by zostali krátke?
Reply on: kecho #234765:
Nemala byť predĺžená aj električka z Ružinova k letisku?
Reply on: N/A #234764:
Kedysi sa špekulovalo o predĺžení 205 s parciálmi, ale neviem, ako je na tom táto idea teraz
Reply on: fanatikmhd #234763:
Myslíš linku 67, však?
Reply on: N/A #234764:
Uz tu boli pred par rokmi sukromne sanitky (tusim modre) s trasou asmn-letisko a nejako po case vykapali na neefektinost.
Neuvažoval niekto nad priamym spojením letiska s AS? Myslím, že to je celkom vyhľadávané spojenie.
Reply on: BigMac #234761:
Ehm, Žilina, linka 68.....parciál, a zvláda to v pohode, a to s tým išli aj so zapnutou klímou....Aj keď...je to relatívne rovinka no....
Reply on: BigMac #234761:
To je pravda, ja som nebol zrovna pomalý jazdec, ale na štýl jazda/brzda boli vtedy iní experti, napríklad pán exposlanec RV 😂
Reply on: trolejbus6207 #234760:
Verím tomu, že aj 80% by mohlo byť málo.
Ovplyvňuje to x faktorov od profilu linky, cez kapacitu baterky, zaťaženia,..., po techniku jazdy konkrétneho vodiča. Pokiaľ to bude digitálny jazdec typu 0/1, plná jazda, žiaden výbeh, plná brzda, tak za ním môžeš rovno natiahnuť predlžovačku... 😃
Reply on: BigMac #234759:
Nepamätám si, v ktorom českom meste mali problém, že im to nejako nevychádzalo ani pri 70%-nom zadrátovaní trate, tých 55% je podľa mňa naozaj len mokrý sen projektanta 🙂
Reply on: trolejbus6207 #234756:
Tak nie je 55% ako 55%. Ak na tých zvyšných 45% vieš využiť dynamiku, zotrvačnosť a následne dostatočne rekuperovať, tak by to problém byť nemusel.
Samozrejme je to len v rovine tvrdej teórie.
Prax ukáže, či započítali všetky faktory a dostatočnú rezervu. A ak sa sekli, tak budú musieť potiahnuť drát.
Tiež by ma úprimne zaujímali skutočné prevádzkové hodnoty.
Na úvod, skôr ako by som sa do niečoho takého púšťal,
by som to skúsil namerať baterkabusom, ten by mohol prezradiť vcelku dosť.
A slabšiu kapacitu bateriek parciálu si vieš nasimulovať nižším nabitím.
Reply on: S499.1023 #234751:
...ejta? Dobre si myslím alebo sa len správne domnievam?
Reply on: Mike #234745:
Prvé tri menované určite. Aspoň vo väčšinovej časti trate.
Reply on: BigMac #234742:
To, že zrušiť v Prahe trolejbusy bola do neba volajúca blbosť, si uvedomili komouši v podstate okamžite po tom, ako to nastalo, ale nikto z papalášov nemal gule to priznať a vrátiť ich späť, porevolučné snahy o návrat padli na peniazoch, až teraz za prachy z EÚ je to realizovateľné. Inak by ma zaujímalo, ako si predstavujú reálne fungovanie linky 191, keď pod trolejmi je len 55% jej trasy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.