Juro: Cela ta myslienka trate po Mytnej a Nam. 1. maja spociva v tom, aby sa viac oddelili od seba trate na Obchodnej a Spitalskej. Z Nam. 1. maja by to malo ist cez Hodzovo a Hurbanovo nam., aj ked mne by sa naviac pacilo, keby to islo rovno na Staromestsku a do tunela, co je vsak nerealne.
, ale tak len tak si to predstavujem a zamyslam sa nad tym, ako bude vyzerat vozovna Krasnany o 4-5 rokov... Sama K2S a par vtedy uz asi srotov T6A5...
Spectre
KLF> Ako nevodic nemam s K2S take prakticke skusenosti, ako ty, avsak ako (anti)krabust zastavam nazor, ze nic, co vznikne z vlniteho plechu nemoze jazdit az tak dobre... Hlavne co sa tyka brzdenia v zime dole kopcom. V CKD vsak radi vyrabaju podobne ***nute vozidla (RT6N1). Za predpokladu, ze klaty povazujeme za prevadzkovu brzdu, suhlasim - K2S je dobre a bezpecne vozidlo.
Ivo> Tak, tak, su to stare (v)rakoviny...