To vpredu a vzadu, čo sa tvári ako kĺb, ale ním nie je, ak sa nemýlim, nemá pohon ? . No, bola by široká trebárs 70 cm. To nestačí? Načo treba masovo prechádzať vozidlom, keď mám v každom dieli dvere ako krava ? ?
Však preto som sa pýtal, či je využívaná. Nepoužívam ju. Tento systém funguje už veeeeeeeeeelmi dlho , takže musí byť ok. Ale viem si predstaviť na každej radiále maximálne dve linky. Ale to by asi znamenalo zasa viac prestupovania.
Ide o to, aby sa teraz po toľkých zmenách zas nemiatli cestujúci... Aj tak by sa to po otvorení trate do Petržalky muselo zmeniť. A súčasný systém nie je nevyhovujúci, hoci netvrdím, že je ideálny. A to, že nejakou linkou necestuješ ešte nezanmená, že je nevyužitá... ?
Predpokladám, že princíp "podvozkov" ULFu Ti nemusím vysvetľovať... Vieš si predstaviť, aká by bola široká ulička cez kĺb, resp. cez nekĺbovú časť vozidla s pohonom (to vpredu a vzadu, čo sa tvári ako kĺb, ale ním nie je ? )?
Precitaj si celu diskusiu. Aj ked to co tvrdi bolo NIEKOLKOKRAT vyvratene ODBORNIKMI (nie demagogmi) tak si stale dupe za svoje. On nepocuva arguenty a nediskutuju. To je vsetko na temu Domovnik.
A jaky je tvoj názor. Nebolo by to nejakým spôsobom výhodnejšie? Menej liniek, ale častejšie intervali? A prehľadnejšie? Dodnes som nepochopil linku 17. Ale vôbec ju nevyužívam, je vôbec kapacitne naplnená?
Všimol som si, že si stojí pevne za svojím stanoviskom. Ale to neni nerešpektovanie. Proste, tak si to predstavuje a je o tom presvedčený, že tak je to naj pre všetkých.
Malo sa to meniť v roku 2000 a mal byť počet liniek znížený na 10. Nakoniec z toho zišlo a zaviedol sa celodenný interval 12 min. Odvtedy sa vykonali už len menšie zmeny - posilnenie 12 v rannej špičke, zrušenie posilnenia 12, zavedenie 17, posilnenie 9 v rannej špičke, zrušenie 6, zavedenie 13, zmena trás 1, 4 a 17. O žiadnej zmene sa až do otvorenia trate do Engerau neuvažuje...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk