Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #97877:
"Ja respektujem ine nazory."
To som rád.
A kedy sa definitívne rozhodne o tom, aký to bude variant? A je tam reálna šanca na plytký tunel? Myslím z hľadiska rozhodnutia magistrátu. Nepreferuje ten radšej to lacnejšie riešenie? ?
Reply on: merice #97873:
Ja beriem tvoju snahu o objektivny pohlad. Ten nespochybnujem v tvojom pripade. Uvedena otazka vsak bola trivialna a nepotrebovala otazku...

Ja vsak zijem tam kde zijem (nielen byvam!) a chem tu zit aj nadalej. A nie som sam. My chceme zit po svojom a inak. Dane uzemie si predstavujeme inac a inac ho chceme vyuzivat. Napriek tomu sa k tomu nestavame tak, ze nic a len cez nase mrtvoly. Snazime sa naist kompromis medzi nasimi predstavami a povedzme dopravnymi potrebami. Tym kompromisom je plytky tunel a v nom NS MHD.

Ja respektujem ine nazory. Ale to neznamena, ze s nimi hned suhlasim a ze si necham znicit uzemie len preto, ze niekomu sa eliny pacia. Ja mam o danej veci vyhraneny nazor, ktory som si tvoril dlhy cas za spoluucasti roznych odbornikov, ktorych som tu uz menoval. Riesil som problem, kde bolo treba zladit hned niekolko problemov a aspektov:
- Chorvatske rameno ako regionalny koridor s jeho 50 m. ochrannym pasmom v kazdom smere
- navaznost na terasy
- poziadavka zachovat aspon lokalne parky/sady
- bezbarierovost
- ekonomika riesenia
- dopravne potreby
- cyklisticka doprava
- pesia doprava

Optimalnym riesenim mi stale vychadza plytky tunel, povrch upravit na sad s prepojenim na terasy s pripustenim lokalnych centier. V plytkom tunely nech ide radsej nieco, co sa blizi k NS MHD nez co aj mesto nazyva docasnym variantom.
Reply on: Valec #97874:
Vhodne zvoleny plot je barierou rovnako ako nevhodne zvoleny plot. Je totiz ucelom plotu tvorit prekazku (barieru) v pohybe... ?

Plotom na Staromestskej sa malo a aj zamedzilo prebiehaniu ludi. Rovnako sa bude musiet zamedzit pohybu ludi cez trat v Petrzalke, co znamena plot = barieru... ?
Reply on: Valec #97874:
vhodne zvoleny plot je aj plot z krikov vysoky 1 a siroky 2 metre. Druh kriku by sa zvolil s pichliacmi a vzdyzeleny (neopada pre menej chapavych)
Reply on: Marcelllooo #97872:
Ty si ale riadny prípad. Vhodne zvolený plot nemusí pôsobiť ako bariéra. Ten na Staromestskej je toho príkladom, vôbec tam nebije do očí, ešte keby sa tam tým kríčkom podarilo obrásť ho... To môžem rovno povedať, že aj dom na Rovniankovej je bariérou (a vzhľadom na okolie naozaj je) a poďme ho teda búrať. Budeme mať všade krásnu nebariérnu prírodu a bývať budeme v jaskyniach. ?
Reply on: Marcelllooo #97872:
Osadil sa kôli ľuďom, ktorý prebehovali cez cestu. Nechceli použiť smradlavý podchod. Ak by tam bol prechod so semaformi tak by išli tade. Snažím sa pochopiť obe stránky, sú výhody takého, aj takého systému. Aj ty by si mal začať to chápať z dvoch uhlov. Keby si býval inde jak bývaš, tak inač o tom hovoríš. Mne frndžia eliny pod nosom a som rád, že ich môžem využívať.
Ja viem, že ťa to trápi, nech sú tie eliny v tunely, ale rešpektuj aj iné názory. Ak by sa ma dnes niekto opýtal, či eliny na zem, alebo pod zem, tak odpoviem, že neviem. Nemám stopercentný názor a aj týmto df si ho tvorím.
Reply on: merice #97870:
Toto si ani nezasluzi odpoved...

Pomocka: preco sa na Staromestskej osadil stredovy pas s plotom?
Reply on: Marcelllooo #97869:
Takze najnovsie chces vyvynut uplne nove vozidla pre tvoj nadvlak?
Reply on: Marcelllooo #97864:
Fyzicky zabránia vsupu na trať? Ale na trati nemá nikto čo hľadať, na jej prechod sú určené miesta. A ak sa chce niekto zabiť, tak vbehne aj do toho tunela a spraví to. Pozri. Aj na Ružinovskej delí trať mestskú časť na Trávniky a štrkovec, nikto to nepokladá za delenie Ružinova alebo bariéru. Aj keby tam boli osadené stĺpiky a podobne.
Reply on: AAA #97860:
No a technicke parametre existujucich draznych vozidiel nemaju dostatocne limity ani hluku ani vibracii...
Reply on: drink #97865:
Ci by si sa k nej ale dostal... ?
Reply on: Martin Fundárek #97820:
hej hej viem len si to vzdy pomylim
Reply on: Ámos #97863:
A nasledne aj do strasburgu.

No jo, ale co ti to pomoze, ked cierna stavba realne stoji? Jedine mas naklady a starosti s tym...
Reply on: Marcelllooo #97824:
"Bud mas "gule" a rozhodnes aj proti voli ludi a volicov" - samozrejme, že keby som bol pri moci, tak rozhodnem aj proti vôli štyridsiatich voličov z Rovniakovej!
Reply on: merice #97855:
Ak nema byt pozemna elektricka barierou, musi byt jej max rychlost obmedzena na cca 30-40 kmh. Kedze sa v Petrzalke chce jazdit rychlostou 60+, je treba vybudovat bezpecnostne bariery, ktore fyzicky zabrania vstupu na trat.

Znovu odporucam si nastudovat material "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dovr".
Reply on: Marcelllooo #97862:
nie taketo rozhodnutie sudu, treba napadnut na najvyssom sude a ked tam nie tak na ustavnom sude.
Reply on: Ámos #97835:
Mam dokonca doma rozhodnutie, ktore legalizuje ciernu stavbu s odovodnenim, ze pravo investora na ochranu nakladov a ciernej stavby prevazuje nad verejnym zaujmom dodrzania zakonnosti a naplnenia prav inych ucastnikov konania.... ?

Prave preto viem, ze v Bratislave treba ovplyvnovat projekty hned od zaciatku...
Reply on: AAA #97860:
Samozrejme ze po zeleznici ma jazdit nieco ine ako zeleznicne vozidlo! Ved NSMHD je "nadzeleznica" pre ktoru musia byt stanovene specialne normy. Verim, ze Marcelllooo ako obetavy domovnik coskoro presadi vznik tychto noriem, ktore samozrejme budu prikazovat ze taketo vozidlo MUSI vyhovovat obyvatelom Rovniankovej 14, NESMIE ist inakadial ako v plytkom tuneli ak k tomu neda vyslovny suhlas Marcelllooo a zdruzenie domovnikov.
Reply on: Marcelllooo #97714:
"V sucasnosti neexistuju na Slovensku technicke normy pre vozidla pre NS MHD." Ale existujú pre všetky existujúce typy dráhových vozidiel, vrátane železničných a snáď mi nechceš povedať, že po železnici má podľa teba jazdiť niečo iné ako železničné vozidlo.
Re #97716 S499.1023: Ale v sedle aby to bolo ako tak rentabilné mohli by raz za 15, cez víkend celodenne raz za 20 minút. ?
Re #97728 Marcelllooo: A kde máš istotu že v rámci obehov ti v tom tunely nebude behať 810+010?
Re #97770 merice: To nie je zrovna správne. Keďže sa to má platiť z mestských peňazí, to referendum by malo byť celomestské.
Re #97775 810zssk: Už počujem to hlásenie v Paríži: "Train TGV 823 to direction Wien and Bratislava Rača is prepaired for departure." ? ? ?
Re #97794 Ike: Čo si pamätám, ešte dakedy do jary 1994 chodila to trase cez Nový most.
Re #97824 Marcelllooo: A to si ako myslíš, že ŽSR ti bude robiť povrch terasy? Ja chcem aby mi DPB v zime odhŕňal sneh. ?
Re 97831 Marcelllooo: V čom sa obišiel pojem NS MHD? Veď tento pojem je pre zákon 164/96 neznámy.
Reply on: Ámos #97856:
No v tunelovaní sme jednička...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.