Taká všeobecná otázka. Nechcel dpb v nedávnej minulosti redukovaťa meniť trasy a čísla liniek električiek? Akože menej liniek, ale zato častejšie intervali. Viem, že sa čakalo na rekonštrukciu nejakých koľajových tratí. Teraz nás čaká Záhradnícka-Miletičova. Potom tie linky už zmenia? Vie niekto niečo bližšie o budúcom usporiadaní električkových liniek v meste? Alebo sa stále čaká na NS? ?
Marcelllooo
Ja vsak zijem tam kde zijem (nielen byvam!) a chem tu zit aj nadalej. A nie som sam. My chceme zit po svojom a inak. Dane uzemie si predstavujeme inac a inac ho chceme vyuzivat. Napriek tomu sa k tomu nestavame tak, ze nic a len cez nase mrtvoly. Snazime sa naist kompromis medzi nasimi predstavami a povedzme dopravnymi potrebami. Tym kompromisom je plytky tunel a v nom NS MHD.
Ja respektujem ine nazory. Ale to neznamena, ze s nimi hned suhlasim a ze si necham znicit uzemie len preto, ze niekomu sa eliny pacia. Ja mam o danej veci vyhraneny nazor, ktory som si tvoril dlhy cas za spoluucasti roznych odbornikov, ktorych som tu uz menoval. Riesil som problem, kde bolo treba zladit hned niekolko problemov a aspektov:
- Chorvatske rameno ako regionalny koridor s jeho 50 m. ochrannym pasmom v kazdom smere
- navaznost na terasy
- poziadavka zachovat aspon lokalne parky/sady
- bezbarierovost
- ekonomika riesenia
- dopravne potreby
- cyklisticka doprava
- pesia doprava
Optimalnym riesenim mi stale vychadza plytky tunel, povrch upravit na sad s prepojenim na terasy s pripustenim lokalnych centier. V plytkom tunely nech ide radsej nieco, co sa blizi k NS MHD nez co aj mesto nazyva docasnym variantom.