Ad:riko, Andrej(Anndy008), KLF
Ano, to je presne ONO, riko-vlastne si odpovedal hned aj na KLFovu otazku, co si neviem na tom predstavit
Navyse, vznetovy motor potrebuje ine chladenie ako masinka spalujuca plyn-a navyse, ked sa o tejto studii pre DP uvazovalo (bol to rok priblizne 1991(?) ), neviem, ci sa ratalo s alternativou CNG-plynu alebo nejakej inej varianty (myslim, ze je ich niekolko-mozem sa vsak mylit). V podstate by ale teoreticky uz nemohol byt pouzity naftovy motor, pretoze cela sustava (plynovo-xxx) by musela byt kompatibilna, cize riesenim by musela byt plynovo-BENZINOVA kombinacia..no, neviem, aky by to malo vykon...alebo ako to bolo cele myslene-len viem, ze takato studia (nadrz-flase) sa mala na skusku realizovat 
KLF
Neviem, ake malo byt to strechove usporiadanie plynovych flasi, ale muselo to byt oblllludne
Ano, to je presne ONO, riko-vlastne si odpovedal hned aj na KLFovu otazku, co si neviem na tom predstavit
Navyse, vznetovy motor potrebuje ine chladenie ako masinka spalujuca plyn-a navyse, ked sa o tejto studii pre DP uvazovalo (bol to rok priblizne 1991(?) ), neviem, ci sa ratalo s alternativou CNG-plynu alebo nejakej inej varianty (myslim, ze je ich niekolko-mozem sa vsak mylit). V podstate by ale teoreticky uz nemohol byt pouzity naftovy motor, pretoze cela sustava (plynovo-xxx) by musela byt kompatibilna, cize riesenim by musela byt plynovo-BENZINOVA kombinacia..no, neviem, aky by to malo vykon...alebo ako to bolo cele myslene-len viem, ze takato studia (nadrz-flase) sa mala na skusku realizovat 
KLF
Neviem, ake malo byt to strechove usporiadanie plynovych flasi, ale muselo to byt oblllludne
busmechanik