Vizualizacie su marketingovym nastrojom ucicikania poslancov a verejnosti. Poznas to zname slovenske: Ked vtacka lapaju, pekne mu spievaju?
Zelen na streche nie je zelen, lebo tam moze byt nic ine len koberec travy. Navyse, to nie je verejne pristupna zelen.
A o Petrzalkacity radsej nehovor nic. Nevies, ako sa tam manipuluje s koeficientami zastavanosti, okrem ineho aj s tym koeficientom zelene. Do zelene zaratali aj plochu Chorvatskeho ramena, ktory nie je sucastou rieseneho uzemia a navyse je to vodohospodarska stavba, nie verejna zelen. Vodne plochy sa nemaju zaratavat do ploch verejnej zelene. A zaratali tam aj zelen v susedstve rieseneho uzemia, nie v nom. Ked sa pozries na koeficienty zastavanosti, hmotoveho usporiadania atd, je to minimalne otazne. Len vlastnici podali 17 pripomienok, vsetky boli zastupitelstvom Petrzalky uznesenim prijate.
Re #97192 Ámos: A preto HB reavis navrhol pre prvy balik aktualizacie UP zmenu a to cestnu komunikaciu od AuparkTower skrz Sad ku Viedenskej? Preto ziada o rozsirovanie parkovacich kapacit?
Pre komunikaciu so mnou si budem stanovovat pravidla a to minimalne tieto:
- slusne spravanie
- odborna oponentura ku konkretnemu materialu, cislu, prepoctu atd. emanuelish to pochopil a spravne naznacil...
- znalost miestnych pomerov a samospravy
Takze ak chces oponovat k veciam, ktore som tu predniesol, mozes a uvitam to ale v zmysle vyssie uvedenych pravidiel.
Socialistický realizmus je niečo iné ako Hotel Kyjev Ale rozhodne celý komplex (Prior + Kyjev) je charakteristickou architektúrou doby, v ktorej vznikol. Ja by som ho rozhodne nebúral. ?
ee. projektovat sa ma 1,5 roka pricom sa budu snazit cas skratit, potom tender 4-6 mesiacov a vystavba 2 roky.
Takze prva etapa bude ukoncena na konci roku 2010 tesne pred volbami.
A tá električka teda bude premávať na tom úseku spolu s vlakom na rozchode 1000mm a vlak na 1435, čiže bude vložená tretia koľaj pre elinu alebo bude mať 1435mm?
A čo keby sa tam nepostavilo nič charakteru "objektu" ale vybudovala sa tam zelená plocha a v nej obratisko pre električky? 11,13 a 14 by tak nemuseli točiť okolo Štúra a Šafa a keby sa stavala Petržalská električka a dala by sa na rozchod 1435mm mohla by tam končiť a bol by tam prestupný terminál medzi Petržalskou elinou a ostatnými električkovými linkami. Úsek kde by premávali eliny s 1000mm a 1435mm rozchodom by tam bol len od križovatky Jesenského po Kamenné námestie. Trať Štúra - Šafko by sa zrušila a po Jesenského by chodili 4 a 12 onojsmerne, čiže by šlo spojiť opäť 12 a 14 do bývalej 12. ?
Električka z Petržalky do centra Bratislavy a okolia je schvalená. , Podpísana zmluva a o 2 roky má byť dobudovaná spoločnosť Alfa 04. Na Bosakovej bude zrejme menšia stanica a s pokračovaním Dualnym systemom so železnicou. Ďalej ma pokračovať budovanie do Devinskej novej Vsi a Vajnor. kde je tiež predpoklad dualneho napojenia. Financovať sa bude projekt z daní Bratislavských obyvateľov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01