To nic, to su klasicke sproste rakoviny, ktore su senilne, nevedia vobec co to vlastne chcu a volia HZDS. To treba automaticky odignorovat, pripadne ich poslat kade lahsie. Vsak aj tak za chvilu pokapu. Netreba sa nad tym rozculovat, aj mne sa to stava. Najlepsie je to vtedy, ked je voz plny takych rakovin, tie tam potom robia sceny (napr. v rakovinabuse - hadajte preco sa tak vola linka 50
). Alebo rakovinatrolejbuse (201).
Ja sa nad tym iba zasmejem. A ked nic nepomaha, tak treba na tieto individu ist sarkazmom - oni su mnohokrat take tupe, ze ani nepochopia, ze si z nich robim srandu.
). Alebo rakovinatrolejbuse (201).
Ja sa nad tym iba zasmejem. A ked nic nepomaha, tak treba na tieto individu ist sarkazmom - oni su mnohokrat take tupe, ze ani nepochopia, ze si z nich robim srandu.

busmechanik
KOSICE: Karosa 732-tie je vidavat uz pomenej ale este ich je stale vela
Karosa 731 –az jeden jediny kus
Karosa 932 , 932E- 33kusov uz teraz niektore jazdia trhane
Karosa- 741,744- 10 kusov ktore idu na GO
Karosa –941 , 941E -15 kuskov.
Karosa 734-
Ikarus: 280.06 , 280.10 , 280.87
Ikarus: 435 a 415
Tambus –1 kus,
Novoplan C12 – Pokusne srandy slovenskych konstrukterov na nasich cestach
Solaris urbino 15 –20kusov
BRATISLAVA:Pokial viem : Karosa 732, 731,734
Karosa 741,744
Ikarus 280.06 , 280.10 ,283
Ikarus 435,415,417(2)
Tambus
SOR 9.5
Tu je dobre vidiet rozdiel vo vozovych parkov.Idealny a najlepsi podnik by mal mat rovnaku znacku autobusov aby neboli problemi zo servisom.Pocul som ze vy rozoberiete radsej ikarus na suciastky len aby dalsi voz mohol jazdit.Tu v KE to zas tak neni toto tak to nebude alebo sa tam da nieco z ineho vozu.Napriklad:Na 932E odchadzaju cidla na ABS , cidla vyberu a ABS je tam na psiu mat lebo nefunguje., to iste aj pri centralnom mazani.Uvadzam len priklad ja to mam z vlastnej skusenosti lebo som robil urcity cas v tejto brandzi nehovorim ze uz nerobim ale inym sposobom. Dobre ale nie o tomUvediem jeden priklad stalo sa to mne:Trebalo vymenit naftovy filter v Ikaruse435 lebo tiekla z toho nafta..Lenze filtre neboli, tak bol som za hlavnym majstrom aby dal suhlas na odstvenie vozu.Niechcel odstavit voz ze treba tam dat filter z karosy a ty co poznaju karosy a ikarusy z crevnej stranky vedia si to predstavitako to ai vyzeralo. Dobre ale nie o prihodach ale o vozovych parkoch:.
Potoím ked treba suciastky tak sa vela vraza lebo kazda znacka chcew nieco ine.Do karosy kupis suciastky za suchy rozok , do ikarusu kusok viac a do Takeho Solarisu 1/5 novej karosy. Tambus tam uz nahradne dieli nikdo nekupi ale mozu sa vymienat medzi DP.Novoplan tam ti treba suciastky ako do trabantu a Porsche .Podla mna uplne stacia karosy alebo cisto ikarusi na slovenske podmienky su na to idealne stavane a niesu ani nakladne na udrzbu .Videte a v tom mate vy v BA velku vyhodu ze nemate taky bordel vo vozovom parku ako kosice.I ked nove vyzy by sa vam zisli lebo su znicene od pravadzky a vodici by si zasluzili mat pohodlie.