Reply on: Ike #96050:
Keby som mal viest eliny z hlavnej stanice podla tr3mpa, tak potom by bolo riesenie nasledujuce...1. upravit svetelnu krizovatku na sokolskej
2. viest eliny z hlavnej stanice cez krizovatka sokolska kazdy smer do bus pruhu... celu prazsku a brniansku viest eliny v bus pruhoch
3. krizovatku patronka prekonat tiez v bus pruhoch
4. upravit Lamacsku tak, aby tu existovali po oboch stranach bus pruhy a v nich by boli zapustene aj kolaje
5. viest tak trat az na M.Sch. Trnavskeho
otazne je ci by to bolo dobre do buducnosti... a aky by to malo dopad na vybudovanie napr severnej tangenty...
Ike
svetla vyska - nejaka rezerva
ak tam mas este trolejbusove droty, tak potom je to
svetla vyska - rezerva - zaves drotov - izolacna rezerva...
su to normy kvoli tranzitnej doprave (hlavne kamiony a poschodove autobusy) ktore sa prisne dodrziavaju na D,RK a cestach 1.triedy (teda cesty pod spravou SSC a NDS) a na mestskych okruhoch (cez Mlynsku dolinu vedie II. BA okruh).
keby tam mali jazdit len trofle, tak v tom pripade neni problem, vklude by to mohlo byt aj mensie, lenze tade jazdia jednak kamiony (s horlavinami, ktore nemozu cez Sitinu) a tiez poschodove autobusy a prejazd musi byt bezpecny aj v pripade, ze sa vezies v poschodovom autobuse pri otvorenom vetraku a nezachyti ta prud z trolejbusovych trolejov ked prechadzas ulickou
Samozrejme presne cisla nepoznam a neviem ani suvislosti ako je to u nas, to by sa mohol vyjadrit aquilla