Ad. SDKU Aspon DPB dostane peniaze...





Z, co ti urobili?
Strasne sa mi pacila, a aj ta odstavna plocha v tom kvazi dvore medzi domami.
Ak tam zas niekedy pojdem, urcite si to odfotim.

A zajtra na tu schodzu pridi, bude hlavne o vylete do Ostravy, takze vsetci sa mozu zavazne prihlasit. Len dufam, ze to bude na vyssej urovni ako minule, lebo aj ked my stari clenovia sme z toho, co sa tam dialo, mali v konecnom dosledku srandu, pre Z to asi nebolo prave najlepsie uvitanie 
Kokso, mna nik nepresvedci o tom, ze na 1000mm sa neda jazdit hladko, ticho a rychlo.
Keby som sa tym neviezol v Zeneve, tak by som mozno diskutoval, ale takto nie je o com, co sa tyka KVALITY jazdenia na 1000mm. Co sa tyka napojenia na kadeco v regione, to uz nekomentujem. Rozhodne by ma nik nepresvedcil, aby som sa K2-kou trepal do Viedne za pocitam cca 150-200 korun (len tam!) neviem ako dlho, ked mozem ist po dialnici autom.
Vsetka ucta k elektrickam v BA (kiez by TAM vytlacili dopravu z centra radsej!!!) ale do Viedne by som sa asi K2, T3, T6A5 netrepal ani za svet.
A nielen do Viende ale ani do Trnavy, Stupavy, atd. Co tym chcem povedat ? Toto: 1000mm pre BA rozhodne staci, len robosi by mali makat a bolo by to aj kvalitne, bez "hupania", ale debatovat o napojeni na neviem co vsetko vratane leteckych liniek a lodnej dopravy kym NEMAME NOVE ELEKTRICKY nema zmysel ! howhg.
ale aspon vidno, ze vas nieco zaujima. mozno by som sa zapojil tiez, ale pisete tak rychlo a tak vela, ze to popri praci ani nestiham citat... tak si to precitam cestou cestou elinou s rozchodom 1000 mm smerom k lepsim zajtrajskom v slavicom udoli... 
aha, a kompliment za anglicku verziu, je very nice...


) je to tak: nehladaju sa moznosti, ako nieco urobit, ale hladaju sa dovody, PRECO TO NEJDE. A tak to mas vsade, to myslenie je v nas zafixovane. Asi emigrujem.
CeCo
Ako realista a obcan mesta Bratislava by som nerad videl, ako sa vyhadzuju peniaze na zmenu rozchodu kolajnic, ked DPB nema na kupu par pocitacov, aby sa mohli personifikovat karty na viacerych miestach (vid vlastna skusenost...). Takze nema zmysel sa hadat, ci treba taky rozchod alebo onaky, ked vsetci vieme ze peniaze na zmenu pridu mozno o 1000 rokov... Pretoze pokial DPB nebude mat miliardove zisky za doterajsich podmienok /alebo nepride zlata rybka/, tak zmena rozchodu nebude...
Mozno by sa to dalo vyriesit ciastocnou zmenou (tj. par trati - Hl. stanica - Vazovova - Trn. myto (Zelst. Filialka - Pezinok -Trnava) - Zel.st. Nove Mesto /- Wien/ alebo k Petrz. stanici /-Wien/) s tym, ze tam bachnu na nove (zmenene) linky (napr. 6-ka) sirokorozchodne vozidla, ktore dokazu prejst na trate ZSR, ale treba /bez poradia/:
a, najst peniaze na zmenu rozchodu (vyhybky, kolaje, pridanie tretej kolajnice, depa, prechody medzi DPB a ZSR)
b, peniaze na nove vozidla
c, dobru volu ZSR a DPB
d, opodstatnenost zmeny / prepravne naroky
e, tarifny system, pri ktorom nebude miliardova strata a obidve spolocnosti budu uspokojene
f, ustretovejsi postoj uradov
Zatial tolko, pokial ma niekto presvedci o inom a ukaze mi presvedcive a REALNE riesenie, ma u mna /ako cestujuceho/ bod.