A prečo nemáte nové električky? Lebo sa všetci zaklínajú metrom. A ani vám nové električky nekúpia, lebo vám predsa kúpia vozne metra, tak načo by vám boli nové električky?
Choďte sa všetci zahrabať aj zo svojím slávnym 1000mm rozchodom, ktorému kľudne obetujete eliny samé. Veď sa nechte prekvapiť a sami uzriete, že vám metro vykynoží eliny z Blavy. Potom už bude neskoro na čokoľvek rozumné a vam ostane iba lamanie rukami a plač. Ja vám hovorím: Do dvadsiatich rokov je Bratislava bez električiek.
Choďte sa všetci zahrabať aj zo svojím slávnym 1000mm rozchodom, ktorému kľudne obetujete eliny samé. Veď sa nechte prekvapiť a sami uzriete, že vám metro vykynoží eliny z Blavy. Potom už bude neskoro na čokoľvek rozumné a vam ostane iba lamanie rukami a plač. Ja vám hovorím: Do dvadsiatich rokov je Bratislava bez električiek.
Strasne sa mi pacila, a aj ta odstavna plocha v tom kvazi dvore medzi domami.
ale aspon vidno, ze vas nieco zaujima. mozno by som sa zapojil tiez, ale pisete tak rychlo a tak vela, ze to popri praci ani nestiham citat... tak si to precitam cestou cestou elinou s rozchodom 1000 mm smerom k lepsim zajtrajskom v slavicom udoli... 
CeCo
Ako realista a obcan mesta Bratislava by som nerad videl, ako sa vyhadzuju peniaze na zmenu rozchodu kolajnic, ked DPB nema na kupu par pocitacov, aby sa mohli personifikovat karty na viacerych miestach (vid vlastna skusenost...). Takze nema zmysel sa hadat, ci treba taky rozchod alebo onaky, ked vsetci vieme ze peniaze na zmenu pridu mozno o 1000 rokov... Pretoze pokial DPB nebude mat miliardove zisky za doterajsich podmienok /alebo nepride zlata rybka/, tak zmena rozchodu nebude...
Mozno by sa to dalo vyriesit ciastocnou zmenou (tj. par trati - Hl. stanica - Vazovova - Trn. myto (Zelst. Filialka - Pezinok -Trnava) - Zel.st. Nove Mesto /- Wien/ alebo k Petrz. stanici /-Wien/) s tym, ze tam bachnu na nove (zmenene) linky (napr. 6-ka) sirokorozchodne vozidla, ktore dokazu prejst na trate ZSR, ale treba /bez poradia/:
a, najst peniaze na zmenu rozchodu (vyhybky, kolaje, pridanie tretej kolajnice, depa, prechody medzi DPB a ZSR)
b, peniaze na nove vozidla
c, dobru volu ZSR a DPB
d, opodstatnenost zmeny / prepravne naroky
e, tarifny system, pri ktorom nebude miliardova strata a obidve spolocnosti budu uspokojene
f, ustretovejsi postoj uradov
Zatial tolko, pokial ma niekto presvedci o inom a ukaze mi presvedcive a REALNE riesenie, ma u mna /ako cestujuceho/ bod.