To je absolutna blbost. Prelinkovanie nie len ze je mozne, ale (skor ci neskor) bude nutne. Doporucujem tento navrh: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Ale medzi koncovymi bodmi, ich prelinkovat mozes. Napr. zlucit, zrusit, menit trasy.
Re #95550 Marcelllooo: Takze ekonomickejsie je subezny vlak a autobus?
Treba si uvedomit, ze za linkovanim su nielen dopravne potreby ludi, ale hlavne konomika dopravneho riesenia. Nazdavam sa, ze navrh lokalneho busu od vlaku by sa ekonomicky neoplatil; resp. na to, aby sa oplatil by muselo byt cestovne neakceptovatelne vysoke. ?
Ani ja si nemyslim, ze by sa jednalo o plan nechat niekoho zarobit. Skor si myslim, ze Brano zle ponal tvorbu corporate identity (hadam pod vplyvom toho, ze Bratislava ma vlastny) a zredukoval ho na tvorbu noveho loga...
Priestor pre zarobenie teraz nie je, lebo zmena bude postupna, po minuti starych zasob...
už minule sme ti odpovedali, že linkovanie električiek sa v najbližšej dobe meniť nebude ?. Prečo sa tak dožaduješ zmeny linkovania? Veď teraz je to vrámci možnosti OK. Stretávaš sa s nejakými konkrétnymi nedostatkami linkovania?
Hneď na začiatku ju Kraus predstavuje a objaví sa aj jej fotografia; na rukáve má povedomé logo... http://www.dobak.eu/temp/lucie.helmova.jpg
Okrem toho rozpráva aj na ktorých linkách jazdí, a z povedaného tiež jednoznačne vyplýva, že to je v Prahe.
AAA
Re #95550 Marcelllooo: Takze ekonomickejsie je subezny vlak a autobus?