Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #95257:
Intervaly sa počítajú tak, aby bolo čo najmenej nevypravených spojov kvôli nedostatku vodičov/vozidiel.
Reply on: S499.1023 #95217:

A to zase akou informaciou ty disponujes,ked pises ze Comett Tabor chce vyradit IK.417 ??? Toto ja pocujem,resp. citam prvy krat !
Ano,boli problemy,ale uz jazdi dlhodobo bez nejakej zavaznej poruchy,co sa o prvom klbovom Citybuse rozhodne neda povedat.
A po druhe,IK.417 primo ovplyvnuje rozvoj turizmu v Tabore...Ja sam som tam uz suhrnne absolvoval 4-noci ?
...bez Ikarusov sotva!
Este poznamocka k teme potahy na sedadla,ci nie.Som za calunenie,avsak len v prevadzkach,kde sa o to NAOZAJ AJ STARAJU!!! Pre BA by bolo vhodne riesenie plastovy sedak bez latkoveho potahu.(napr. ako nove 24Tr-pre Temesvar,alebo IK.415 v Bukuresti) Aj na moje prekvapenie,je to nielen prakticke,ale aj celkom pohodlne...treba si vyskusat ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #95274:
Prečo by to nebolo aplikovateľné na staršie vozne? Zdroj energie tam máš (batérie), ostatné nie je problém.
Reply on: hoppusmark01 #95271:
Hlavne by nove vozne mohli mat odomykanie / zamykanie nejakou cipovou kartou, to sa neda kopirovat (resp. da, ale nie lahko a rozhodne to nezvladne bezdak). Po skonceni jazdy by sprievodcovia vlak zamkli a v pripade udrzby v depe by mal kazdy pracovnik ktory tam ma co robit moznost zamknut vozen. Samozrejme, nie je to aplikovatelne na starsie vozne, ale aspon nebude smrdiet Beer a pod.
Reply on: hoppusmark01 #95271:
jedine by trebalo skoordinovať, kto dostane kľúče od ktorých vozňov, a kto ich ráno odomkne.. ale to je tiež maličkosť..
Reply on: Ámos #95269:
Aj pre mňa bola potešujúca.. Dúfam, že na Šancovej už nikdy nič vyššie ako 8 poschodí nepostavia...
Reply on: Solider #95268:
Asi tak.. Stačilo by dať na vozne normálne zámky namiesto štvorhranu a bolo by po probléme.. Lenže kto nechce hľadať riešenie, ten ho ani nenájde...
Reply on: Ámos #95269:
Mohli tú pliagu na Šancovej obaliť sklom a bol by pokoj. Ale buďme radi, že to vyzerá lepšie, ako Rázsochy.
Reply on: Ámos #95265:
Čikovský je tak neschopný a blbý hovorca. A železnice tiež. Nevedia vozne zabezpečiť tak, aby sa do nich žiadne živly nedostali. Už niekoľko krát sa mi stalo, že ráno mi pristavili Beerko, kde bolo cítiť bezdomovca, ktorý tam reálne spal!!! A to na Skalke!!! ?
Reply on: enumaelish #95266:
Litva, Lotysško, Estonsko.
Reply on: Kami #95263:
Kde ešte? Poľsko? Netrúfam si hovoriť o Nemecku alebo Rakúsku.
Reply on: Kami #95263:
Co mna na tej fabrike fascinuje (?), ze idu neustale dopredu a to sviznym krokom. Osobne si myslim, ze rada NB bude uspesna(lebo bude zrejme lacna) a ak bude rovnako spolahliva ako su nase SOR-ky, tak nielen chudobne mesta ponich mozu siahnut. Myslim si, ze ta fabrika ma buducnost.
Reply on: enumaelish #95233:
o fabriku SOR sa nemusis bat. Slovensky a cesky trh ich drzia celkom dobre, a su tu aj vacsie trhy o ktore sa chce bit.
Reply on: enumaelish #95257:
Presne tak. Sme na Slovensku ?
Reply on: enumaelish #95260:
Presne to Igorko nazval pokutou za prestup. Ked sa ti chce cakat na zastavke trojnasobne dlhsie ako pri prestupnom systeme, nech sa paci. Mne z tej MHD bolo na grcanie..
Reply on: S499.1023 #95243:
Ale predsa prestúpiť môžeš ak máš druhý lístok tak si ho cvakneš. Je to na nič v tomto smere, že ak žiješ dakde kam idú len linky 21 až 31 tak buď máš šťastie a nemusíš prestupovať ale nie a cvakáš dva lístky. Je to nedostatok no v rámci MČ Hliny, Solinky, Vlčince, Bôrik a Hájik (vrátane centra) dojdeš kamkoľvek bez prestupu.
Reply on: enumaelish #95257:
Pri tom ako su cestujuci disciplinovani co sa tyka platenia cestovneho sa ani necuduj.Tak ci tak je MHD stratova,a este k tomu tie straty na cestovnom. ?
Reply on: tr3mp #95254:
Na relativne kratsie vzdialenosti este hej.. ale na dlhsie uz velmi nie. A v BA hlavne nie su podmienky. Bud budem kluckovat medzi autami, alebo chodit po chodniku, ohrozovat chodcov a pripadne este natrafim na nejakeho penazichtiveho policajta.. nie, dakujem, nemam chut ani riskovat zivot, ani ho znepriemnovat inym.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.