No nerad kazim tvoje iluzie o Ikarus 280 navzdy zivi lebo klabove karosi maju 16 rokov a viac aj ked su po prerabke tak by si sa cudoval kolko je tam originalnych suciastok a neporusenych dielnami DPB ani ZLINEROM
Takze zachvilku tu budeme mat noveho rekordmana
Ty a ostatny co snivate o VOLVACH a inych znackach co tu nemame asi ste zabudli ze Vedenie DPB vyhlasilo ze us nebude kupovat inu znacku ako tu co us maju vo vozovom parku koli dielnam a inym kravinam a ja stym suhlasim aj ked ja osobne by som tu chcel vidiet Irisbusi cize byvale karosi!
Citelisy - neviem, ako zrychloval konkretne ten Citelis, co ste mali v BA na testoch, ale v Prahe i v PO su tieto vozidla velmi slusne zive a dobre reagujuce. Co sa tyka poruchovosti, opat - to, ze sa vam jeden v BA pokazil, neznamena, ze su poruchove. Napriklad neviem o tom, ze by niekde nejaky zhorel. Ich vnutorne usporiadanie je dost nestastne, to je pravda, a myslim, ze nielen ja na ne z tohto dovodu nadavam. Ale myslim si, ze pomer cena/vykon dnes radi Citelis ku spicke z toho, co je na trhu k dispozicii.
No a keby som sa bol nuteny denne vozit obvyklymi zastupcami vozoveho parku DPB, tak by som sa zdrzal toho slovicka "nastastie" vo vete Citelismi sa nastastie nevozim denne.
Ako som spomínal, patríš medzi ľuďí, čo si nezaslúžia, aby som im odpovedal... Teraz si to potvrdil, keď nedokážeš pochopiť, že nie všetko musí byť myslené smrteľne vážne, že niektoré vety môžu byť aj trochu nadnesené na vytvorenie správnej atmosféry... A prirovnanie k tomu červenému k*****i si vyprosím
S tým Volvom plný súhlas, to už musí byť ozaj dobré vozidlo, aby presvedčilo BKV o odklonení sa od tradičného Ikarusu... Aj ten design je taký sympatický, povedal by som nevulgárny, žiadne zbytočné bulvy a vypukliny. A som rád, že je tu na diskusii niekto s normálnymi názormi ? . S Ikarusmi na večné časy a nikdy inak, tak to má byť! ? Na tej 412 a 417 s redesignom čela nevidím nič zlé. Ale ako si už spomínal, kocky sú už hodené a ja doplním, že aj karty sú už rozdané...
No Citelisom sa na rozdiel od Teba (našťastie) každý deň nevozím, ale podľa referencií na tie Citelisy, čo sme mali v BA na skúškach, bola asi jediná výhoda pomerne nízka spotreba (aj to len u CNG verzie). Inak mi tie vozidlá prídu dosť lenivé a u nás sa tiež celkom prejavila poruchovosť. Ale to, čo som písal, že sú nevydarené, tak to som hodnotil ich designovú stránku... Z iných DP som zväčša počul také referencie, že sú "priemerné".
aha, myslel som, že hodnotíš vozidlo ako celok... Čo sa týka vonkajšieho dizajnu, ako sme sa mohli na tomto fóre už veľa krát presvedčiť, sto ľudí, sto chutí... ?
Re #95130 Ike: Však na stanici sa už tuším nedá prejsť do protismeru, nie? To potom ma napadá jedine vozovňa... Ale žeby tá fotka bola až taká užasná a stála by za to, aby s vozom niekto išiel v protismere z Juráka? Keby to aspoň bol pekný tabuľový odporák a nie T3P...
"Tym" este nie, zato Citelismi sa vozim kazdodenne. Ovsem na rozdiel od kolegu Maja som vyniesol sud iba o vonkajsom vzhlade, o dizajne karoserie. Ktory teda mozem posudit aj na zaklade fotografie. To je ten rozdiel.
Ale veď ja nikomu nič nevnucujem! Samozrejme že nikdy sa všetci nezhodneme na jednom type.Len keď si dáš dokopy všetky súvislosti,a čítaš medzi riadkami,tak je jasné že vychádzajú max. dve značky.A to SOR a IRISBUS.Ja už som zmierený.Nesnívam a ani nefantazírujem... ?
taketo reci "milujem" Neexistuje proti nim ziadna obrana. Nepozname kriteria nic, ale uz vsetci vedia kto vyhra. Ano momentalne to vyzera na SOR. Je to plne NP voz, znacka v BA odskusana a spolahliva, patri k najlacnejsim. Mozno je skaredy a interier nie je najlepsie vyrieseny, ale kazdy si na kazdom buse nieco najde.
Niekto tu bude snivat o dodavke 280 a 283 s faceliftingom lebo su jeho oblubene. (Bol by to vsak krok spat) Ini budu snivat o Agorach, druhy budu chciet prave SOR.
Mne je to v podstate jedno, su vozy, ktore nemam rad, no cokolvek bude lepsie (az na tie 28X) ako vozenie sa vtom co doma mame.
Majkl