Solider: To nie, ale uvítal by som nejaké zmeny v trasách električek. Linky č. 1 a 4 majú veľmi podobnú trasu, obe idú cez karlovú ves na Vajnorskú, zatiaľ čo z Dúbravky a karlovej vsi nejde na Hlavnú tanicu ani 1 električka. Taktiež by som predĺžil premávku linky č. 7 aj na obdobie prepravného sedla. napr. 12 minút po poslednom odchode linky č. 17 zo ŽST Vinohrady by mohol byť 1. odchod linky č. 7.Keďže linky č. 17 premáva opačným smerom do 09:00, ˇmohli by byť tieto spoje vedené len po Námestie SNP. 2. riešením by bolo posunúť 1. odchod linky č. 7 tak, aby naväzovala na posledný odchod linky č. 17 z mesta, smer ŽST Vinohrady.
milannco? A sú to iba nočné odchody týchto liniek, ktoré nie sú uvedené v CP, alebo tieto linky vykonávajú aj iné odchody, ktoré nie sú v CP? Kedy je vlastne nočný odchod týchto liniek? Vieš aj nejakých iných linkách MHD?
Solider: Mne nejde o to, aby som sa s ntýmito spojmi odviezol, ale ke´dže sa zaujímam o MHD, rád by som vedel o odchodoch týchto spojov, ako i o ich trase, vieš?
keby to fungovalo tak vcerajsia anglicka mamicka s dcerkou by nezabludili a neocitli sa na NUSCH ale podla toho ako beahli po mape prstom tak chceli ist do devinskej no hort smula
Inak vie mi niekto vysvetliť, prčo pracovníci predajných miest nikdy nemajú žiadne informácie o akciách, ktoré robí DPB - napríklad o nedávnej rozlúčkovej jazde Ikarusov 280, ba dokonca zamestnanci ani nevedia, že sa má nejaká akcia konať. Prečo?
Je pravda, že s hlásením zastávok v cudzom jazyku by bol problém, pre veľmi krátku vzidalenosť od seba. V takom prípade navrhujem zlúčiť niektoré zastávky do 1.
Čo sa týka LBC náteru dalo sa na to kopec peňazí, aby boli vo vozidlách turistické informácie v Slovenskom a cudtom jazyku a hlásenie zastávok malo byť tak isto v slovenskom i cudzom jazyku. Ale stalo sa tak?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tramway