inač ja mám taký názor, že ak niekto vybuduje bariéru pre chodcov v podobe zrušenia priechodu a vybudovaniu podchodu, je jeho povinnosťou prevádzkovať v dotyčnom podchode výťahy a eskalátory 24 hodín denne ako náhradu...
Presný opak sa deje v podchodoch v Bratislave.. Na Trnavskom mýte väčšina eskalátorov nefunguje, na Hodžovom sú večer a cez víkend vypnuté, a na Zochovej pre istotu nie sú žiadne...
Ak si videl projekt IPR, tak by si mal vedieť, že v okolí Hlavnej stanice má byť niekoľko nezmyselných podjazdov, nadjazdov, mimoúrovňových prechodov, podchodov, a neviem ešte čoho... Takže podľa tvojej teórie by sa mali teraz všetci vyzbrojiť zásobou 60-minútových lístkov, keď pôjdu okolo hlavnej stanice...
Podľa projektu IPR tam má byť HOTEL a vjazd cesty do podzemia, ktorá vyústi na Žabotovej.. A to normálnej cesty, po ktorej majú jazdiť aj autobusy...
Takže aj preto som proti tomuto projektu...
Neviem ake su s tym plany, ale ja by som tam privital nastupiste pre vlaky co koncia/zacinaju v BA-Hl.st. a idu smer Devinska Nova Ves, kedze v takom pripade by k nim bol pekny pristup bez prechadzanie cez kolaje / podchod.
Neviem, prečo to chceš rušiť. Podľa daného projektu má byť v časti nazývanej "Dvor" - tých 5 odstavných koľají, nástupná plocha v rámci nejakej etapy (ktorej, to si nepamätám).
Neviem presné údaje, ale myslím si, že to bolo kvôli prístavbe hlavnej stanice, kvôli vybudovaniu podjazdu a podchodu na Hodžovo square a kvôli zvyšujúcemu počtu motoristov etc. Ja osobne zrušenie trate na ul. Obrancov Mieru považujem za najväčšiu chybu DPB a dnes by mi vôbec neprekážalo, keby tam namiesto 4 pruhov pre IAD boli len 2
Majo