K Ikarusom: Organizácia trošku ozaj zlyhala, ale nechcem aby to niekto bral ako kritiku, bola to chvályhodný počin. Riadil som sa programom, začal som pri Technopole, s cca polhodinovým meškaním došiel len 4945, aj ten by nezastavil, keby ho neznáma dobrá duša nestopla. Prečo sa vlastne jazdilo hociako, a nie trasy, aké boli v pláne?
My všetci sa nepotrebujeme sťažovať na vodičov a meškanie, aj keď občas niečo poriadne nasŕdi. To, že nemáš záujem predlžovať si platnosť BČK nie je problém nás, fanúšikov dopravy, ale tvoj vlastný, duševný.
Garantujem Vám, že keby ste to tak riešili, tak je určite vyššia pravdepodobnosť, že sa niečo vyrieši než keď to len budete písať sem. My s tým nemôžeme spraviť nič.
Ako tiez by ma to nasrdilo ked pred rannou spickou nedokaze prist spoj nacas to us nieje vina nikde inde ako na vodicovy a navyse to bol pavukcinar takze tam by som skor povedal oneskoreny odchod z vozovne su tam taky experti ☠
neboj sa este viem aky je rozdiel medzi strankami DPB a imhd.sk........
preco by sa tu mala mhd v BA iba vychvalovat?
Najradsej mam tieto utopisticke reci ake busy su kde v akych mestach a ake by sa dali kupit za kolko penazi....
Ved tu kazdy by mal byt generalny riaditel v dopravnom p.
mohlo tamto mohlo hento....takto ked sa bude vyhovarat kazdy tak asi daleko nedojdeme.
Detailnejsie som chcel riesit napr. cez silvestrovsku noc ked si v petrzke chodili busy ako chceli a ked som volal dispecerovi, tak ani nemal sajn, kedy aky ide a ake trasy maju.
Je mi jedno kto za to moze, a ked nevie byt podla cestovneho poriadku na zastavke, tak nech vyrazi z vozovne o 2.30 aby sa dosuchal na kramare do tej piatej.
Mna sa v robote tiez nepytaju preco zas meskam, ale to uvidim na vyplatnej paske.
Mohli mať poruchu, mohlo byť poškodené trolejové vedenie, mohla byť niekde nehoda, v prípade, že to chcete nejak detailnejšie riešiť, obráťte sa na Dopravný podnik Bratislava, konkrétne napríklad mailovú adresu vnutorna.kontrola@dpb.sk. Oni môžu z dispečerských záznamov, prípadne záznamov na kartách z palubných počítačov zistiť priebeh jazdy, príčinu meškania atď. a vyvodiť dôsledky voči vinníkom (aj keď osobne skôr pochybujem, že za to mohol zrovna vodič).
Dnes rano 21.1. som cestoval do prace. Samozrejme prvy trolejbus 204, s odchodom od Siemens 5.10 smer Valasska, meskal 5 minut.
To dnes bolo na Trnavke a v meste -30, ze vrchari nestihali obijat lad?
Alebo nebodaj o piatej rano bola na trnavskom myte, nejaka zapcha?Tym padom som nestihol obe 25ky na patronke 5.16,17 dalsiu ktora ide 5.37 mi je zbytocne lebo nestiham o siestej byt v robote.
Ked som ziadal o posunutie tohto busu o 5 min. skor, na 5.32, nebodaj 5.30, bolo mi napisane ze sa rozbije nejaka nadvaznost spojov, co je podla mna v takomto case asik dost hlupa odpoved.
Samozrejme na blind meskala aj 32jka, takze celu cestu zo zastavky Pri suchom mlyne az na Patronku som bezal ako maraton, aby som stihol aspon 92ku.
Ledva sa mi to podarilo, a to uz nevravim ako sme sa mackali ako sardinky v kratkom buse ktory je vypraveny odviezt ludi na zmenu.
Ked cez den vidim ako sa premava prazdny bus 92 v dlhom prevedeni k Tescu Lamac a naspat, tak je to dost ubohe.
Len tak dalej Dopravni Podvodnici, len tak dalej.
Posledny krat som si kupil mesacnik. Uz aj tak 4 mesiace ma nekontroloval revizor.
To mas to iste ako ked nam na kolonu dosla staznost ze na 78 medzi 07 00 a 08 00 sec nie su na estonskej vykurene vozi.Asi preco ked na estonsku prides s -2 lebo sak ranna spicka sa cestuje do prace a kym vsetko nastupi tak z vykureneho voza mas ladnicku
No, zasa je pravda, ze to nebolo bud dobre naplanovane, alebo dobre zvladnute. Ono, zas nie je dobry pristup "bud rad ze nieco bolo a bud ticho".. treba byt vdacny za to ze niekto vobec nieco robil, ale zas byt slepy k chybam dobre nie je.. ucime sa predsa z vlastnych chyb
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk