Reply on: Lubomir #93945:
Vážený pán Lubomir,Váš diskusný príspevok zo 17.1.2008 (14:00) na moju osobu je rana pod pás a nesvedčí o serióznom prístupe k diskusii. Je to aj otázka osobnej etiky, kedy skrývajúc sa za NICk-name verejne osoèím iného èloveka. Neviem èi by ste to urobil i priamo do oèí.
K informáciám ktoré ste zverejnili uvádzam nasledovné:
1.
Ja ako poslanec MÈ Karlova Ves Vám s plným vedomím a svedomím garantujem, že sme pozemok spoloènosti Karloveské rameno nepredali za cenu, ktorá je krádež, ako tvrdíte. Cena 4.500,-Sk za meter štvorcový za pozemok v záplavovom pásme nie je pod¾a mòa podhodnotená. Komentáre typu, že v Karlovej Vsi sa predávajú pozemky za 10.000 Sk/m2 je úèelová manipulácia. Cena pozemku sa vždy odvíja od jeho polohy, prístupu sietí a platným ÚP. V roku 2006 predalo hlavné mesto pozemok pri Shell pumpe (100 m od ramena) na základe verejnej súťaže za 4.200,-Sk/m2, èo bolo menej a za lukratívnejší pozemok. Suma, ktorú mestská èasť zinkasuje cca. 25.000.000,-Sk bude použitá na výstavbu novej obecnej lodenice.
2.
DPB,a.s. spolupracuje so spločnosťou SOR 8 rokov. Významná časť flotily voziediel SOR bola zakúpená ešte pred kapitálovým vstupom JaT do SOR-ky. Vozidlá vykazujú najnižšiu poruchovosť v podniku a výborné prevádzkové hodnoty. O obmene vozového parku sa otvorila diskusia ešte pred vývojom 18m vozidla v SOR. Rozhodnutie o parametroch tendra bude na základe výsledku odborného posúdenia, kde budú zoh¾adnené aspekty ekonomiky, ale aj typu, resp. druhu pohonu a prevádzky na Bratislavských komunikáciách. V rámci tohoto nedošlo k žiadnemu rozhodnutiu. Zapožièaných sme mali niekoľko vozidiel od rôznych výrobcov. Robíme nezávislé vyhodnocovanie prevádzky, máme na to schválenú metodiku. Dokonca sa zbierajú názory vodièov, ktoré sa odkladajú do zapeèatených obálok.
Verím, že zvíťazí zdravý rozum. ?
Robert Kadnar
Beus
Spolu s tým by som pridal ešte jeden prvok - informačné príhovory na začiatku akcie, kde organizátori objasnia niektoré základné veci, a vďaka čomu budú aj všetci uvedomelí (ktorých tam bola isto väčšina) vedieť efektívne kontrolovať dodržiavanie "pravidiel" a napomáhať tak udržaniu poriadku. Sám sa ochotne hlásim ako jeden z tých, ktorí by mohli zabezpečovať takéto informovanie, a aj priebežne počas akcie.
Ale aj napriek problémom s kleptomanskými detičkami - akcia bola veľmi vydarená, a organizátorom patrí obrovské ĎAKUJEME ?
A ešte jedno P.S. - 4945 má už opravený alternátor, a v nedeľu úspešne a bez problémov odjazdila službu 131/1. Po žiadanej výmene bateriek (ktoré sú už v katastrofálnom stave, a ktoré boli prvotnou príčinou poruchy v sobotu) by sa ešte do skončenia platnosti TP mala objavovať v premávke, spolu so 4947 a 4958