Video štartovania 4945-ky vo Volkswagene (druhý štart, po ktorom sme sa dostali až pod most, prvý bol neúspešný a dymilo sa po ňom trošku z motora). http://www.youtube.com/watch?v=cB_vJJqMx5w
Ono to bola celkom aj sranda pytat si ich spat Prisli sme pod Novy most a zistilo sa, ze tabule 28 jednoducho zmizli, resp. ze zmizli vsetky tabule az na nejake 2 z celeho sacku, v ktorom ich bolo cca 60 (presnejsie bude vediet PePa). Tak sme zakricali do voza, ze treba vratit tabule 28 a 104, na co zacali hufne vystupovat niektori "cestujuci" s podozrivo zapnutymi bundami, obdlznikovymi sackami v tvare tabul, ale aj taki, ktori sa vobec netajili tym, co si odnasaju. A tak sme ich po jednom nahanali a tabule spytali spat. A az pri hladani tych dvoch liniek som zistil, ze bolo rozkradnute vsetko - ci to bola kopia starych tabul (ok, ozeliem), alebo to boli originaly starych tabul (napr linka 39-S). Nechapem, ako si niekto moze mysliet, ze tabule su k mani - ak su tam linky, ktore este neboli v ten den prejdene a ludia dobre vedeli, ze sa na ne este pojde, tak to si nikto neuvedomil, ze tam tie tabule nie su len-tak, ale ze sa este maju pouzit? Ale to nevadi, zobrat si treba aj tie, ved ked beru ostatni, musim aj ja... Chapem jedine to, ze tam zrejme bola davova psychoza.
No a k pohladniciam - kritika sa tyka tych, ktori maju stovky kusov a nie tych, co ich maju len zopar. Ak chcete vidiet toho, koho ma Valec na fotke, na ktorej drzi v ruke dost velku cast celeho balika, tak si pozrite http://archiv.markiza.sk/?31337d=19.01.2008&31337p=1&31337v%5B%5D=31541 (na konci, chalan, co drzi v ruke letak a rozprava o "otacaciom kolese").
No hej, ako spomenul v Petrzalke pred kostolom C3 zaparkovala rovno pred Ikcmi a znemoznila, alebo inac povedane trocha pokazila zabery par fotografom, tak sa rozhodli ju preparkovat, najprv bez klucov ?
PS 4947 stala kompletne vypnuta v tuneli, potom sa rozsvietila, aby oproti iduca elina nas videla, spolu s cestujucou verejnostou ?
Hm, vidím, že môj pohľad na miznutie pohľadníc a tabúľ bol -- ako vždy -- trochu krajný. Ospravedlňujem sa tým, ktorí sa cítia neprávom dotknutí. (Tých, čo si pobrali po štyroch tabuliach vrátane historických či prevádzkových, sa toto ospravedlnenie v žiadnom prípade netýka.)
Na ďalšej rozlúčke už asi problém s tabuľami nebude, ostatné suveníry -- ak nejaké budú -- by sa mohli rozdávať centrálne pri platení cestovného, ktoré by nemuselo byť dobrovoľné. Prípadne ich prídel stanoviť priamo úmerne s výškou príspevku.
Re #94252 Martin Fundárek: Kindermafiu som počas prestávok videl bežne sa hrabať aj v kabínach. Samozrejme som nikdy netušil, či ich tam niekto pustil alebo sa tam pustili samé.
Jo, a neviem kto s tým začal. Ale keď už chcete sci-fi, čo takto spraviť cestný tunel od podjazdu na Hodžovom popod Staromestskú s jedným výjazdom na Nový most a s druhým až na nábreží pri vežiakoch? Aj zastávka by mohla byť v tuneli a zakryla by sa tým aj celá Staromestská (čím by sa zíkalo priestoru pre ďalšiu divokú výstavbu).
A ako by sa točili na výjazde z mosta Kapucínska na Zochovu bez toho, aby museli zatarasiť celú križovatku?
Naviac pri rušení električkovej zastávky Tunel (pre 5 a 9) sa argumentovalo tým, že na Zochovu existuje spojenie 31 a 39.
Ja by som to teda dal na Pilárikovu a zastávka by bola pri vchode do budovy bývalého rozhlasu. Potom by len prešli na Skalnú a boli by v tuneli a ušetrila by sa zastávka Chatam Sófer. Tak som si to predstavoval.
Kde, kedy a prečo dispečer zablokoval Ikarus na tej akcii? Nejako osobne alebo C3-kou?
A pokus preparkovať Ikarus bez klúčov - to kde a komu zavadzal? Podarilo sa to nakoniec?
Heh, tak vy ste si v tuneli potme aj postáli chvíľu?Predpokladám, že práve vtedy by bolo bezpečnejšie zapnúť aj vnútorné osvetlenie. A to by ste si mohli odfotiť z Ikarusu tú oprotiidúcu električku. ?
ale tunel sa rekonstrovat musi tak ci tak a reko tunela nato aby tam mohli jazdit aj busy by urcite nestala dve milirady a ani jednu mld. by to nestalo!!
ale urcite elektrickova trat do slavicieho by bola najlepsia volba!
Za tie peniaze by bolo lepšie postaviť električkovú trať Lafranconi - Cint. Sláv. údolie. Hoci by to stálo viac, sú to určite efektívnejšie vynaložené peniaze...
31+39 by ako chodili tunel-Zochova a opacne? Je realne to zvladnut klbakom, alebo uz sa v ramci vyradenia Ik280 planuju zaviest 9,5m Sory do Mlynskej? (A asi by stali z druhej strany zastavky zochova smer tunel)
Aj ja sa chcem podakovat za vcerajsiu akciu. V prvom rade vsetkym dvom organizatorom za to, ze to zorganizovali aj sami, bez pomoci a podpory zamestnacnov DPB, ktori... (nechajme to tak). Chcem podakovat za to, ze som mal moznost uzivat si pekny den s 280-kou po dlhom case (az na tu chvilu, co som to pozical BMkovi). Chcem podakovat vsetkym ludom, ktori prisli a tym ukazali, ze vedia, co je to poriadny autobus. Nechcem podakovat ludom, ktori pokradli tabule a pohladnice bez dovolenia. Chcem podakovat ludom, ktorym sa pacili "preteky" na Prazskej (preteky by vyzerali este trochu inak ? ). A aj by som pisal viac, ale naham to tak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider