Vedel by mi niekto vysvetliť, prečo sa na v lete zrekonštruovanom úseku medzi vozovňou Krasňany a druhým viaduktom zasa jazdí rýchlosťou chromej kravy?
No, ja som si zasa vravel, že keď v ozname nie je žiadna informácia o cene, že to bude stáť horentnú sumu. Dvojciferné cestovné by bolo fakt za facku a skutočne neviem, prečo to toľkým ľuďom vadí.
Pokial viem, je to mestsky areal, sidli tam odtahovka DPB. A Sanosy sa udajne nerokonstruuju preto, lebo "nevyzeraju velmi historicky" Asi treba dotiahnut nejaky trolejbus Daimler-Stoll Alebo pockat, kym budu cele hrdzave, to uz mozno historicke bude... A hlavne nakladnejsia oprava.
Sanosu trochu viac padali zberače, lebo mal skákavejší vlek ale práve 6517 držali ako pribité (niektorým vozom sa pri GO prirábali stabilizátory vleku). Inak ale bol Sanos pore vodiča všestranne lepší - ľahučké ale pritom citlivé riadenie Mercedes, ergonomickejšie pracovisko vodiča, tichší... Proste na všetkom bolo vidieť, že ten voz niekde v prehistórii vyšiel z Mercedesu. 15Tr zase bol taký ingot spoľahlivý.
Profi lnie je problém, stačilo by trošku "rozvoľniť oblúk z Pošne a dať štíhlejšiu zjazdovú výhybku. Zastávku by som samozrejme predpoklada aj pre 31 a spraviť zjazd na cestu riadený svetelnozu signalizáciou by v Siemenskoruptionsstadte nemal byť problém.
Dalo by sa to trochu extrémisticky aplikovať aj na túto akciu. Reflexné vesty by sa zavesili na stierače tých ikáčov a všetka neplatiaca šotozberba utre hubu. ?
1) Práve preto som povedal, že tam treba dať obojstranne kasseláky (tým myslím z oboch strán KAŽDÉHO smeru. Ja som totiž (asi na rozdiel od toho pána z vedenia) v Essene bol.
2) Keby mi to miesto dali (za slušné peniaze, nie BEUS-ácku almužnu), tak by som sa obetoval a zobral to. Lenže to by musel mať DPB záujme. DPB má namiesto toho taký záujem, že ma museli pol dňa presviedčať, ako tomu nerozumiem a ako to oni robia dobre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek