AD: Vieden
Nie len stranky dopravneho podniku su super. Wiener Stadwerke ma pod palcom vsetko. Tomu sa hovory informacny system mesta. Staci si len obzriet ine stranky.Kam sa hrabe Bratislava
Nie len stranky dopravneho podniku su super. Wiener Stadwerke ma pod palcom vsetko. Tomu sa hovory informacny system mesta. Staci si len obzriet ine stranky.Kam sa hrabe Bratislava
Papyr
207-ka mozno pojde, aj ked takeho 14.8. by to asi bezna Karoska nezvladla, nakolko napr. v Tesnovskom tuneli bola voda po strop
Zaujima ma, ci prazsky DP v spolupraci s Ceskymi drahami zavedie aspon nahradny pendler medzi stanicami Praha-Dejvice (= metro Hradcanska) - Praha Bubny (= metro Vltavska) a Masarykovym nadrazim (= metro Nam. Republiky). Po tom, co bude dane do prevadzky Masarykovo nadrazi a pred tym, nez stihnu opravit metro, by sa tam hodil 10-15 min. interval. Bohuzial, v useku Bubny-Dejvice je len jednokolajna trat...
Takisto za vypadnutu trasu B by mohol jazdit pendler (nastastie uz po dvojkolajnej elektrickej trati, ale nanestastie velmi vyuzivanej) Praha-Vysocany (= metro Vysocanska) - Praha hlavni nadrazi (metro Hlavni nadrazi) - Praha-Smichov (metro Smichovske nadrazi).