neviem otom ze by pristresky patrili magistratu ci MC. Su majetkom DPB. Teda mimo JCDecaux. Aj ked magistrat je vlastnikom DPB tak de facto pristresky patria magistratu. Ale v DPB mu patri vsetko...
No, kedze v Slovnafte sa obcas pracovne vyskytnem, skusim Ti odpovedat na tvoje otazky. Nikdy som sa ale ich vnutropodnikovou dorpavou neviezol, lebo "moje" kancle sa nachadzaju hned v tych prvych budovach.
1./Cize - hned za vchodom do Slovnaftu je autobusove "nadrazicko" - normalne s oznacnikmi a cislami liniek (1-5 sa mi zda). Uz pristup na jednotlive nastupistia je za turniketom na cipove karty, cize sa vlastne nedostanes do busu kde nemas co hladat. Ako vyzera doprava dalej (v rafinernej casti) neviem, lebo som tam nikdy nebol a asi ani nikdy nebudem. Co som odpozoroval, tak doprava funguje vtedy kedy treba (zaciatky a konce zmien - inokedy to ani nema zmysel)
2./Nepotvrdene, ale vsetky linky jazdia vramci arealu Slovnaftu
3./Vnutropodnikovu dopravu vyuzivaju asi vsetci co ju potrebuju. Pozri, manageri, IT a ja neviem co sedia hned v tych budovach na zaciatku... Ale za nimi je este jedna vratnica za ktorou uz zacina rafinerka... Cize tu dopravu vyuzivaju ti, co pracuju v rafinerke + nejaky pomocny personal (hasici a pod.)
+ Re #93525 Majo: Pokiaľ viem, tak automaty na cestovné lístky spravuje pre DPB firma Mikomat.
Servisné vozidlo si zvyknú niekedy aj na električkových koľajniciach odstaviť, ale to asi iba pri bežnej údržbe (t.j. výber tržby), lebo ani raz som nevidel, žeby kvôli nim mali električky prestoj. ?
A aj keď sa na toto nepýtaš, trolejové vedenie pre trolejbusy si DPB spravuje čiastočne sám a niekedy robí aj firma Elza. Električky neviem.
Čo sa zastávok (mimo JCDeaux) týka, tak to by som aj ja rád vedel. Niektoré tuším patria magistrátu a niektoré mestským častiam. Či si ich však oni aj spravujú neviem.
on to bude hlavne tým stavom ciest a vozového parku. Je jasné, že v autobuse po životnosti, ešte k tomu na rozbitých cestách, má človek o dosť horší pocit z jazdy ako v novom autobuse na kvalitných cestách..
Takže je možné, že vtedy po Novom moste ten bus nešiel tak rýchlo, ako sa zdalo mne, lenže v tom autobuse už všetko búchalo, praskalo, a neviem čo ešte.. Takže pocit z jazdy bol dosť zlý..
zdravím
rád by som sa opýtal, kto robí servis pre DPB, ako automaty, strhnuté CP, poškodené zastávky (nemyslím JCDecaux) a pod. Má na to DPB svojich ľudí alebo sa to robí externe?
inak ich služby sa mi zdajú celkom rýchle, napr. nedávno som im v piatok neskoro večer poslal mailom oznámenie o chýbajúcej tabuli na CP na zastávke a v pondelok tam už bola nová ? i keď neviem či na môj podnet, možno to bola len náhoda - no tá tabuľa tam chýbala už dosť dávno ?
Ten vodic urcite nesiel tak rychlo ,to robi len subjektivny pocit.Viemako jazdia vodici.Ak prekracuju tak len o tolko,aby imto nikto nemohol dokazat.Ak je niekde 40 idu max.45 ak je 60 idu mx 65.Som vodic aj na mna uz prislo par staznosti apo kontrole rychlosti z bonzkarty.Sa ukazalo,ze pri povolenej 40 som mal maximalne 44km.Takze vsetky staznosti boli prd platne.Vseobecne vodici jazdia tak,aby stihali.Ak nestihaju tak treba ponahanat vlciakov zvonenim.Pripadne trosku na to sliapnut.Samozrejme ak to je mozne kvoli inym okolnostiam. Ale ten rozdiel je fakt maly.Ziadne meskanie a ponaklanie nestoji za to.A vlciaci nech stekaju.
išiel 80, za tým si stojím.. Okrem toho som sedel...
A okrem toho jazda rýchlosťou 80km/h je prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti o 20km/h, čo je minimálne na pokutu..
A nemám nič proti rýchlejšej jazde(samozrejme len v rámci maximálnej povolenej rýchlosti), ale až keď budú cesty v BA v normálnom stave a keď bude mať DPB nové autobusy, ktoré budú v 100%-tnom technickom stave..
Dnes ma celkom Zahradnik pobavil,ked tvrdil ze tak ako dnes horela ta T3, sa to nemoze stat, hoc ujo poziarnik tvrdil opak a dokazom bola horiaca T3. Zahradnik by tvrdil snad aj vedla horiaceho vraku lietadla, ze predsa lietadla nemozu padnut
patrik