Turbo: s elektrickami na dlhe diely s tebou nemozem velmi suhlasit... ten teren sa mi tam neak velmi nepozdava, takze budto sa tam da postavit klukata trat s nizkou prepravnou rychlostou alebo rovna s velkym stupanim... (to sa da sice tiez riesit, ale nepredpokladam ze by niekto navrhoval v BA stavat zubacku podobne ako to je zo Strby na Strbske Pleso :-)) Ten trolej sa mi pre Dlhe diely pozdava viacej, aj ked beriem ze v sucasnosti nie su cesty v danej oblasti najprejazdnejsie... stavat trat ako to navrhoval magistrat je blbost, ale existuju 2 moznosti kadial viest trat... bud de facto kompletne zatrolejovat sucasnu linku 32 (cez mlynsku dolinu), alebo po nabrezi k staremu rozhlasu a okolo prezidenta...
Pozn: 1. po vystavbe tunela by sa mala patronka dopravne odlahcit a zapchy zmensit
2. trolejbus po nabrezi by bol subeh s elektrickou, toho by sa ale mohlo dat teoreticky vyuzit ako doplnkovej dopravy a vyhadzat z elektrickovej trasy zopar zastavok...
3. Ak by sa nerealizovala elektrickova linka k cintorinu slavicie udolie (tiez nie najidealnejsi teren pre kolajove trate), dalo by sa sem potom natiahnut troleje a zatrolejovat linku 31.
Pozn: 1. po vystavbe tunela by sa mala patronka dopravne odlahcit a zapchy zmensit
2. trolejbus po nabrezi by bol subeh s elektrickou, toho by sa ale mohlo dat teoreticky vyuzit ako doplnkovej dopravy a vyhadzat z elektrickovej trasy zopar zastavok...
3. Ak by sa nerealizovala elektrickova linka k cintorinu slavicie udolie (tiez nie najidealnejsi teren pre kolajove trate), dalo by sa sem potom natiahnut troleje a zatrolejovat linku 31.
d3k0