nemyslim si, ze treba davat len velke a koncepcne navrhy. Teraz ked si elinu zacina osvojovat aj Roman je to ine, ale keby bolo vsetko podla Metra a.s.
Tak ako sa male veci daju realizovat rychlejsie a bez nejakych nakladov, velke veci su dlhodobe.
Zivot sa sklada z drobnosti ...
V mojich spomienkach su socialisticke autobusy spinave, smradlave a hlavne derave - ci uz podlahy, alebo zatekajuce strechy. Akurat tie autobusy nestihali tak zhrdzaviet ako dnes.
J: Tak Most Kosicka bol povodne dimenzovany pre metro a teraz uz neunesie ani elinu... Bravo, Metro, a.s. A co sa tyka Lafranconi, podla mna je to uplna blbost tahat po dialnicnom moste elektricku. Nema sa tam kde zmestit...
Ľudia vy za všetkým hľadáte len podvod. Boli ste v Londýne, viete presne ako to tam funguje? VUC má teraz dosť problémy s preberaním škôl a zdravotníckych zariadení a ešte nevedia čo ich to bude stáť, ale uvažujú, že by neskôr dotovali DPB kedže vozí obyv. celého BSK
Andrej (Anndy008):nemôžeš chcieť aby ti ang. fa. kt, investuje v Londíne a v BA zaplatila cestu do nemecka to snáď chápeš.
Martin Fundárek:elinu zrušili v centre ale nie na okraji. Do londínskych dokov ide metro ďaľej elina. Teraz sa rozhodli, že to budú ťahať do centra resp. že aj v cemtre bude elina. Majú prachy zaplatiť si najlepších odborníkov. Choď sa pozreť na naše trate a to sme elinu nezrušili.
No tiez si myslim, ze existuju aj lepsie miesta ako londyn - ved je dost nemeckych miest, kde premavaju kockopsy - tak tam by sa mali ist ludia skor pozriet.
Skor to vyzera tak, ze tie eliny budu iba zastieraci manevere na vylet do londyna.
Chlapci chyba mi tu take nieco, ako grafikon, aby som vedel ktore poradie kedy ide. Ja teraz napriklad potrebujem vediet ako dnes premava 3/4, ale neviem to tu najst.
Dik.
Kokos... L. Roman - ;)) Pri tom mene sa vzdy uprimne usmejem. Inak zlaty clovek je to, mne je sympaticky, len tie jeho plany... No sak ale drzim mu palce, len zatial VUC nespravilo ani makke "f".
No takže dnes som bol za Ľ. Romanom a dal som mu ten projekt s tou elinou namiesto metra aj dlhodobý rozvoj eliny v BA.
Takže najprv antimetro. Dnes stým akurát išiel za primátorom a elinu do Petržalky chcú dať na rokovanie mestského zastupiteľstva lebo ževraj je nejaký investor, ktorý by chcel investovať na elinu 300-500 mil. USD na dlhodobý úver, kde je predpoklad, že by to mesto bolo schopné splácať. Samozrejme že to bude na rozchode 1435 - určite! (Asi som potešil pár ľudí ) Pretože s napojením nosného systému (či už to bude metro, elina alebo VAL) na železnicu sa počíta tak, či tak.
Dlhodobý rozvoj eliny: S mostom Košická sa počítať nedá, neuniesol by to, nie je na to projektovaný. Využitie Starého mosta sa mu veľmi ľúbilo, lebo zrekonštruovať ho treba tak, či tak. A veľmi sa mu ľúbila vetva cez most La Franconi aj keď tá odbočka na Slávičie je zbytočná. A taktiež elina sa musí ťahať z Rače do Svätého Jura lebo sa tým otvorí zóna na rozvoj bytovej zástavby. Tvrdí, že metro pre mesto, ktoré má menej ako 1mil. obyvateľov je nezmysel. Ide poslať dvoch ľudí do Londýnskych dokov odkiaľ chodí elina do okolia resp. predmestia Londýna, aby sa pozreli na ich riešenia keďže je tam silná zástavba je to hodené na kaskády. Mala by to zaplatiť fa, ktorá investuje v zóne Pribinova.
Hovorili sme dosť dlho a nedá sa to sem všetko, tak ak by vás zaújmali ako chce riešiť nejaké veci tak sa spýtajte - určite odpoviem.
majkl a ini> vestnik verejneho obstaravania http://www.uvo.gov.sk/vestnik/index.html ...DPB ma na svojej stranke rubriku verejne obstaravanie, kde pravidelne zverejnuje verejne sutaze...
d3k0> ale ked sa tam uz ten dispecer vyskytoval mohol si vsimnut (a niekomu to oznamit) aspon preplneny kos na vystupisti , kde bol uz kopec odpadkov aj na zemi...
Vlastimil: Pravděpodobně se v blízké době klimatizace pro řidiče montovat na tramvaje T3P nebude. Jestli za čas, to nevím. ALe jedno je jisté, že na nových tramvajích pro rok 2004 mají být. Jedno, ale jisté není. Výběrové řízení na nákup 20-ti nízkopodlažních tramvajích bylo před pár dny zrušeno. Nikdo nesplnil podmínky soutěže. Další VŘ má být vypsáno na podzim.
Zdravím vás chlapi, mám na vás dotaz, hlavne asi na Martina z Prahy alebo na Martyka. V DOZ Hostivař sa robia generálne opravy autobusov Karosa B732(výmena hrdzavých plechov, dosadenie maticového transparentu, oprava motora na EURO 0)priblizne za 1 300 000 Kč pre Dopravní Podnik hl.mesta Prahy. Na posledné kusy napr. 5889 bola už dosadená aj klíma pre vodiča. Neviete či sa klíma nezačne dosadzovať aj na v Hostivaři rekonštruované električky T3P?
Inak v reakcii na vašu hádku či Citybus alebo Solaris, bych dal za pravdu Martinovy,ale s tým, že som v podstate laik. Mal som možnosť vyskúšať aj Solaris v Ostrave, interiér mi pripadá podstatne chudobnejši oproti Citybusu, uvidíme, ale po pár rokoch prevádzky.
P.S.:Držte mi palce v útorok 20.8. robím záverečné skúšky na skup. D.
d3k0> okolo tretej sa pod devin prebrodil aj dispecer ale zatial nic neodklonil, iba sledoval ci hladina stupa alebo nie a este zahlasil do vysielacky ze sa pojde poobzerat po nahradnej konecnej keby nieco, ale zatial nic nenasvedcuje tomu ze by sa linky presmerovavali... Inak na starom obratisku by sa asi tazko tocili, kedze je tam teraz stavenisko.... A zase bola fotoakcia iMHD po Devinom
d3k0> vdaka za sms, no cital som ju az ked som bol v devine
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0
Dispecing: 59505555