TO naozaj uz boli vyradene posledne klbove autobusy s manualnou prevodovkou?A tak som sa tesil ze si s nimi niekedy v zivote zajazdim.No smola nestihol som,skoda .Ale automat je automat. Mozno sa este niekedy objavi nejaky manual v klbaku.
Tých 20min som myslel interval linky 21. Aj keď som už zistil, že spoje na linke 21 premávajú každých 15min, v sedle. To bola moja chyba, troška som sa zmýlil.
Záleží to od vodiča, či stlačí dopyt, alebo otvorí všetky dvere. Dopyt používajú minimálne obaja zo 6702 a jeden zo 6705, ktorý je na to mimoriadne háklivý.
no tak je to 70%,
Bratislava ma 425tisic, BA kraj 600tisic obyvatelov...
(aj ked je jasne ze 425tisic je len statisitika a zije tu daleko viac)
takze primarne sa ma kraj s 600tisic obyvatelmi starat o 175tisic obyvatelov...
na taketo myslenie ludi uz naozaj pomoze len to, nech vznikne nejaky "PRIBRATISLAVSKY KRAJ", ako bol okres "bratislava - vidiek", lebo sucasny BRatislavsky kraj sa vlastne tak naozaj sprava - ako kraj PRIBRATISLAVSKY a NIE BRATISLAVSKY... rozdiel bude samozrejme asi najpodstatnejsi v tom, ze bude mat podielove dane za 175 tisic obyvatelov, nie za 600tisic... a Bratislava bude mat pravom peniaze navyse, ktore bude moct pouzit napriklad na kvalitnejsie MHD...
"Jedná sa o Plán dopravnej obslužnosti KRAJA. Čiže jedná sa primárne o obsluhu obcí a miest v okolí Bratislavy." Takze Bratislavsky kraj to su primarne obce (a nejake mesta??? no ja o nich neviem...) okolo Bratislavy??? Taky maly detail je, ze Bratislavsky kraj je mozno 80-90% tvoreny Bratislavou, ale co uz... Neviem dokedy bude fungovat tento zvrhly system ze Bratislavsky kraj prijimajuci podielove dane z celeho kraja sa stara o dopravu "primarne" a vlastne LEN v tych obciach okolo Bratislavy a MHD v Bratislave, takze asi tak dopravu pre 80-90% obyvatelov kraja plati jedna obec z kraja - Bratislava, z podielovych dani ktore nema o nic ine ako niektora z tych "primarnych" obci okolo Bratislavy... Rovnako cesty II. a III. triedy...
Ináč neviete mi niekto povedať prečo niektoré trolejbusy na DD majú zapnuté otváranie dverí talčidlom na dopyt a druhé otvárajú všetky? Lebo dosť to pletie ľudí. Napr. aj mňa. Raz čakám na zásavke a aj iný a čakáme kým vodič otvorí dvere a keďže neotvára si stalčíme talčítko. Iné trolejbusy zase nemajú zapnutú tu funckiu a ľudia zbytočne to stálečajú ,ale sa naučili že to netreba... Veď ani zo začaitku sa nikdy nepoužíval dopyt tak prečo to majú teraz daktoré zapnuté? ?
Re #91888 Solider: Ak by si vedel o existencii tejto zastávky, tak by si hneď napísal, že pôvodná bola niekde inde. Ale ty si rovno vyhlásil, že taká nebola a hotovo.
Re #91889 Solider: Trať Bruck an der Leitha - Kittsee pred rekonštrukciou som videl na fotkách. A vyzerala snáď horšie ako trať do Stupavy. A nezabudni na to, že kým trať do Stupavy je krátka regionálna jednokoľajka rekonštruovaná v roku 1988 (na ktorej koniec koncov už osobná doprava ani nepremávala), tak rekonštrukcia trate do Kittsee bola robená ako budúca elektrifikovaná dvojkoľajka medzinárodného významu rekonštruovaná o 8 rokov. Preto ten rozdiel.
Ak by sa vedeli investície vrátiť s5, tak potom by nebola elektrifikácia trate efektívna? Tak radšej sa do ničoho nepúšťať, zaplatiť si veľký výskum, kde sa ľudí budú pýtať, za akých podmienok by išli vlakom do Stupavy...
Nie, to si priznám, nebol. Ale pokiaľ viem, dnes som nič nepil iné, ako kofolu, písal som o "KEĎ už rekonštruovať, tak na úrovni EÚ"... a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala. Takže keď rekonštruovať, tak poriadne. Nástupištia, staničné budovy, etc...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eripmav
Bratislava ma 425tisic, BA kraj 600tisic obyvatelov...
(aj ked je jasne ze 425tisic je len statisitika a zije tu daleko viac)
takze primarne sa ma kraj s 600tisic obyvatelmi starat o 175tisic obyvatelov...
na taketo myslenie ludi uz naozaj pomoze len to, nech vznikne nejaky "PRIBRATISLAVSKY KRAJ", ako bol okres "bratislava - vidiek", lebo sucasny BRatislavsky kraj sa vlastne tak naozaj sprava - ako kraj PRIBRATISLAVSKY a NIE BRATISLAVSKY... rozdiel bude samozrejme asi najpodstatnejsi v tom, ze bude mat podielove dane za 175 tisic obyvatelov, nie za 600tisic... a Bratislava bude mat pravom peniaze navyse, ktore bude moct pouzit napriklad na kvalitnejsie MHD...