Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #91885:
V poho, to bola reakcia na Solidera.

Re #91888 Solider: Ak by si vedel o existencii tejto zastávky, tak by si hneď napísal, že pôvodná bola niekde inde. Ale ty si rovno vyhlásil, že taká nebola a hotovo.

Re #91889 Solider: Trať Bruck an der Leitha - Kittsee pred rekonštrukciou som videl na fotkách. A vyzerala snáď horšie ako trať do Stupavy. A nezabudni na to, že kým trať do Stupavy je krátka regionálna jednokoľajka rekonštruovaná v roku 1988 (na ktorej koniec koncov už osobná doprava ani nepremávala), tak rekonštrukcia trate do Kittsee bola robená ako budúca elektrifikovaná dvojkoľajka medzinárodného významu rekonštruovaná o 8 rokov. Preto ten rozdiel.
Reply on: N/A #91893:
Súhlasím ?
Reply on: 810zssk #91847:
Kto?? Čo kto??
Reply on: Solider #91890:
Pardon, nie výskum, ale prieskum ? chybička se vloudila.
Reply on: N/A #91887:
Ak by sa vedeli investície vrátiť s5, tak potom by nebola elektrifikácia trate efektívna? Tak radšej sa do ničoho nepúšťať, zaplatiť si veľký výskum, kde sa ľudí budú pýtať, za akých podmienok by išli vlakom do Stupavy...
Reply on: Valec #91882:
Nie, to si priznám, nebol. Ale pokiaľ viem, dnes som nič nepil iné, ako kofolu, písal som o "KEĎ už rekonštruovať, tak na úrovni EÚ"... a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala. Takže keď rekonštruovať, tak poriadne. Nástupištia, staničné budovy, etc...
Reply on: Valec #91884:
On myslel DNV - Eisnerova - odpovedal som mu, že tam nikdy nebola. Však sa nič nestalo.
Reply on: Solider #91877:
Ano bol a bol som aj v Taliansku a tiez je to EU. ? Ale hovoris ako keby vsetky zastavky SL mali uroven tych Rakuskych.
Reply on: Valec #91884:
Tak pardon.. kazdopadne, myslel som vybudovanie zastavky DNV - Eisnerova.. aj ked este neexistovala..
Reply on: Solider #91881:
Pri Vápenke. Tu ju máš aj zakreslenú: http://rail.sk/arp/slovakia/ba/zelmapba.gif

Netreba robiť zo seba blbca tvrdením, že niečo nebolo, keď ja o tom neviem. Lepšie je sa pýtať. ?
Reply on: Valec #91875:
Hm po skusenostiach s 25Trkami a ich pomocnych pohonoch asi nie. Ale vybudovat 15km dvojstopej trate na trase Prazska - Stupava + dve odbocky v Lamaci a Z. Bystrici. V Stupave kde sa z cety c.2 odbocuje na Vysoku pri Morave, tam je taky trojuholnik, tam vybudovat prestupny terminal na busy dalej do regionu.
Myslim si, ze tento projekt by zafinancovala aj EU.
Reply on: Solider #91877:
Ty si nejaký chytrý. A bol si v Rakúsku aj niekde inde, ako vo Viedni?
Reply on: N/A #91880:
A kde??
Reply on: 810zssk #91868:
Žiadna taká zastávka nikdy nebola!
Reply on: 810zssk #91871:
Prosím Ťa, pil si okenu so slivovicou? Ja si dokážem stáť za svojim názorom, zločinci ma presvedčili o tom, že nie sú pre mňa vyhovujúci. A za tým si stojím... pokiaľ ma zločinci nepresvedčia o opaku.
Reply on: Ámos #91870:
Ďalší, ktorý si vymýšľa to, čo som netvrdil? Tvrdím to, že KEĎ už rekonštruovať, tak poriadne, nech to má úroveň a nech tým necestuje 25,5 cestujúcich... a úroveň EÚ? Bol si niekedy v Rakúsku?!
Reply on: N/A #91867:
Kto hovorí o 160-tke? Ja hovorím, že mať neelektrifikovanú trať v dnešnej dobe je neefektívne, keď tam chceš mať interval taký, aký chceš. Netvrdím, že chcem autoblok, ale normálny zab. zar, ako je na ostatných tratiach so zvýšenou intenzitou premávky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.