Hm po skusenostiach s 25Trkami a ich pomocnych pohonoch asi nie. Ale vybudovat 15km dvojstopej trate na trase Prazska - Stupava + dve odbocky v Lamaci a Z. Bystrici. V Stupave kde sa z cety c.2 odbocuje na Vysoku pri Morave, tam je taky trojuholnik, tam vybudovat prestupny terminal na busy dalej do regionu.
Myslim si, ze tento projekt by zafinancovala aj EU.
Prosím Ťa, pil si okenu so slivovicou? Ja si dokážem stáť za svojim názorom, zločinci ma presvedčili o tom, že nie sú pre mňa vyhovujúci. A za tým si stojím... pokiaľ ma zločinci nepresvedčia o opaku.
Ďalší, ktorý si vymýšľa to, čo som netvrdil? Tvrdím to, že KEĎ už rekonštruovať, tak poriadne, nech to má úroveň a nech tým necestuje 25,5 cestujúcich... a úroveň EÚ? Bol si niekedy v Rakúsku?!
Kto hovorí o 160-tke? Ja hovorím, že mať neelektrifikovanú trať v dnešnej dobe je neefektívne, keď tam chceš mať interval taký, aký chceš. Netvrdím, že chcem autoblok, ale normálny zab. zar, ako je na ostatných tratiach so zvýšenou intenzitou premávky.
V takom pripade sa ospravedlnujem. A Solider je specialny pripad.. najprv len vlakom a zo dna na den vsade chodi Slovak Lines a bojkotuje ZSSK. Co uz...
predpokladas zle. precitaj si ten dokument poriadne, ked sa knemu chces vyjadrovat!!!!
R50 Bratislava - Rača - Svätý Jur - Pezinok - (Šenkvice - Báhoň - Cífer -Trnava****) 15 30 15 30
**** úsek Pezinok - Trnava v intervale 30 120 60 120
Re #91851 Solider: Na trat ti odpovedal ufo. A ide o navrh, ukazuje vsetky moznosti!!! Hadam je spravne zaoberat sa vsetkymi moznostami. A ukazuje aj tu, ze raz sa pristupi aj k nieco takemu ako je obnova jazdenia na tejto trati. Slovak Lines nemusi kupovat nove busy, lebo vsetky ma nove. Pricom interval Stupava - ASMN bude 7,5/30/15//30 Ty si tusim ten dokumnet tiez necital, aby si si pozrel navrhy liniek tu na imhd.
Re #91856 Solider: lebo inde na Slovensku su na urovni EU. (Aj ked by si mohol definovat co je uroven EU nech sme si isty o com hovoris)
Re #91866 Valec: jj, nic ineho ho zrejme nezaujima.
Solider